Motorola V50 beder hele tiden om pinkode
Fra : God Jul

Dato : 02-12-05 23:33

Hej

Jeg har en Motorola V50, og jeg har et problem med den, som jeg håber,
nogle af jer kan give mig et godt råd omkring.

Når jeg tænder Motorolaen og indtaster min pinkode, finder telefonen
ganske fint nettet og jeg kan ringe. Men kort tid efter vender den
atter tilbage til at bede mig indtaste pinkode. Det gør jeg så, og jeg
kan atter ringe i et stykke tid. Og sådan bliver det ved. De
intervaller hvori jeg kan bruge telefonen er meget forskellige. Nogle
gange er det få sekunder, andre gange op til en halv time. Batteriet
er naturligvis fuldstændig opladet. Hvad kan det skyldes, og kan jeg
gøre noget ved det?

De bedste hilsner

Fra : \(6400\) Futte

Dato : 03-12-05 07:40

Hvor længe siden, er det den er blevet opdateret i softwaren ?.

Det kunne nemlig godt lyde som det kunne være løsningen.

Ellers er det telefonen der har set bedre dage - bør udskiftes med en ny....

Hvis du er til Motorola, så bør du kigge efter en V500/525/535/600.

/F

Fra : Fischer

Dato : 03-12-05 08:25

> Hvad kan det skyldes, og kan jeg gøre noget ved det?

Jeg har haft noget lignende med et par af mine Motorola T260'ere.
De kunne tændes, men så snart de fandt nettet, genstartede de.
Jeg ville nok anbefale en udskiftning.

*Fischer

Fra : God Jul

Dato : 05-12-05 01:23

On Sat, 3 Dec 2005 08:24:32 +0100, "Fischer" <myfischer87@get2net.dk>
wrote:

> [...]
>
>*Fischer
>OBS: Hvis du vil sende mig en mail, så fjern det to-cifrede tal i adressen.

Hej

Tak for jeres svar. Ja, jeg havde godt på fornemmelsen, at det var en
udskiftning af telefonen, der nærmede sig. Egentlig er jeg ikke
speciel fan af Motorola, for mig er det mere Ericsson, der tæller. Men
den her telefon har jeg fået forærende. Så jeg må nok hellere hoppe
tilbage til Ericsson.

De bedste hilsner