Skille SE T630 ad
Fra : Ricki

Dato : 02-12-05 21:52

Hej,

Skille en T-630 ad for at skifte LCD-display.
Når jeg har fjernet de to skruer der sidder under batteriet, hvordan får
jeg så fronten af? Man skal vel ikke bare "brække" i den? Sidder der nogle
klemmer et eller andet sted?
Er der nogel andre tips jeg får brug for at vide når jeg når et skridt
videre?

Hilsen
Ricki

--
Using Opera's revolutionary e-mail client: http://www.opera.com/m2/

Fra : Per Bau

Dato : 02-12-05 23:31

"Ricki" <rs@joe_svp.dk> skrev i en meddelelse
news.s06b86pg815s57@medion...
> videre?

Prøv at kigge her. http://users.skynet.be/limbort/gsm/ der er 2 skruer mere
der skal fjernes.
--
/Per
Udskift invalid i adressen med com

http://erik.richard.er.irriterende.dk/

Fra : Ricki

Dato : 03-12-05 09:01

> Prøv at kigge her. http://users.skynet.be/limbort/gsm/ der er 2 skruer
> mere
> der skal fjernes.

Tak skal du have! Det var lige det jeg havde brug for.

Ricki

Fra : Sir John

Dato : 03-12-05 06:17

Der sidder 2 små skruer oppe foroven dem skal du også have af kan
ikke huske om der også er 2 i midten
Mvh SirJohn