Brug af CoreFTP
Fra : jnm

Dato : 02-12-05 18:30

Jeg prøver at få CoreFTP til at hente indholdet på mit website, men kan ikke
finde ud af det.

Min web adresse er http://home19.inet.tele.dk/mqm.

Jeg har et 12 cifret kundenummer hos TDC og et Password, men hvad skal
skrives hvor ??

I biledet Quick Connect er der felterne:

Hostname, hvor jeg forventer at skulle skrive er "
http://home19.inet.tele.dk/mqm"

og yderligere 3 felter til:

Username, Password og Account

men hvad skal der skrives i dem?

Jeg ønsker at tømme sitet og bruge det til eksperimenter

Jeg er på det rene med, at denne newsgruppe ikke specielt behandler mit
problem. Men jeg prøver alligevel, da gruppen er meget levende, så jeg
håber, at der er en behjertet sjæl der kender CoreFTP.

På forhånd tak.

Jørgen

Fra : Anders Christensen

Dato : 02-12-05 19:05

jnm wrote:
> [...]
> skrives hvor ??
>

> I biledet Quick Connect er der felterne:
>
> Hostname, hvor jeg forventer at skulle skrive er "

Prøv hellere med "ftp://home19.inet.tele.dk/mqm"

> og yderligere 3 felter til:
>

> Username, Password og Account
username(kundenummer) og password(ja, det giver næsten sig selv),
account ved jeg ikke hvad du skal bruge til.

Fra : jnm

Dato : 02-12-05 19:51

Nu har jeg prøvet dine foreslag, men uden succes.

Det trælse er at jeg ikke får anden besked end "can't establish connection",
så jeg aner ikke hvad jeg gør forkert.
DEt er ret håbløst at prøve sig frem med den type fejlmeddelelse.

Er der ikke en, som specifikt kender til CoreFTP ???

Jørgen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 02-12-05 20:18

jnm skrev:

>Min web adresse er http://home19.inet.tele.dk/mqm.
>
>Jeg har et 12 cifret kundenummer hos TDC og et Password, men hvad skal
>skrives hvor ??

FTP-adressen er
home19-upload.inet.tele.dk
Brugernavn: mqm
Password: kender du

Fut: news:dk.edb.internet, hvorspørgsmålet hører hjemme og svar
herpå bringes.
så ryger du på min ignoreringsliste.