Gorgoroth + 1349 koncert imorgen
Fra : Dopedog

Dato : 01-12-05 20:19

Andre end mig der skal derop og drikke en masse øl og høre noget fe' mædl ?
:)

Fra : XXX

Dato : 01-12-05 22:34

"Dopedog" <dopedog1996SLETDETHER@hotmail.com> wrote in

> Andre end mig der skal derop og drikke en masse øl og høre noget fe'
> mædl ?
>:)

Nej.

Fra : Q

Dato : 01-12-05 23:17

"Dopedog" <dopedog1996SLETDETHER@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Andre end mig der skal derop og drikke en masse øl og høre noget fe' mædl
?
> :)

Hvor i landet?

/p

Fra : Dopedog

Dato : 02-12-05 12:27

> ?
>
> Hvor i landet?

Voxhall i Århus

Fra : Jackie

Dato : 02-12-05 14:58

"Dopedog" <dopedog1996SLETDETHER@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Andre end mig der skal derop og drikke en masse øl og høre noget fe' mædl
> ? :)

Ville gerne, men er sgu for langt til Århus for at se Gorgoroth.

Hygge
Jackie, som venter på Bolt Thrower på The Rock i april :)

Fra : Dopedog

Dato : 03-12-05 12:07

> Andre end mig der skal derop og drikke en masse øl og høre noget fe' mædl
> ? :)

SIKKE en koncert ! 1349 var godt nok lidt trivielle IMO, men for satan hvor
blæste Gorgoroth da os allesammen væk :o

Og så endte min kæreste med at komme backstage og møde Gorgoroth! Og ja, jeg
var MEGET jaloux ;)

Fra : Lasse Hansen

Dato : 05-12-05 18:57

Jeg var også til koncerten, men det var mest for at se 1349. Frost kan satme
fyre igennem på de trommer.

Talte med ham efter koncerten, sammen med min norske veninde, og der virkede
han overhovedet ikke til at være en af verdens 'tungeste' trommeslagere. Den
mand kan satme smadre et par trommer --på den gode måde!

Lyden var god, omend der var lidt for møj bas under Gorgoroth.