Sahara (any good)?
Fra : Michael Westi

Dato : 01-12-05 19:45

Overvejer om man skal se denne eller lade være.

Alene det at læse om filmen på bagsiden og
helten hedder Dirk Pitt, giver remisenser i retning af en "hudfilm"

--
Mvh Michael
"Death is just natures way of

Fra : Mikkel Møldrup-Lakje~

Dato : 01-12-05 20:40

Michael Westi skrev:
> Overvejer om man skal se denne eller lade være.
>
> Alene det at læse om filmen på bagsiden og
> helten hedder Dirk Pitt, giver remisenser i retning af en "hudfilm"

Jeg forlod biografen efter 20-25 minutter og fandt noget mere spændende
at lave. Mage til irriterende bras mindes jeg ikke at have set i mange
år. Det er også første gang i mange år at jeg er gået fra en biograf før
tid.

Historien var usammenhængende og latterlig, personerne var
uinteressante, og der var intet der tydede på at det ville blive bedre
senere i filmen.

Mikkel

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 01-12-05 21:20

Hej!

Michael Westi wrote:

> Overvejer om man skal se denne eller lade være.

Du kan godt overleve den efter min mening.

Se hellere noget sci-fi action som Serenity Den er ihvertfald et must hvis
man kan lide genren. Nu kan jeg dog ikke huske om du er til StarTrek o.lign

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 01-12-05 21:54

On Thu, 01 Dec 2005 21:20:16 +0100, Kim Voss Schrader
<usenet1@mumbojumbo.dk> wrote:

> [...]
>man kan lide genren. Nu kan jeg dog ikke huske om du er til StarTrek o.lign

Star Trek når ikke Serenity til fodbalderne!

--
mvh Niels Søndergaard

"Happiness in intelligent people is the rarest thing I know."
Hemingway

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 01-12-05 22:10

Hej!

Niels Søndergaard wrote:

> Star Trek når ikke Serenity til fodbalderne!

Der går religion i den hurtigt i denne kategori, så det gider jeg ikke diskutere
yderligere :)

Men jeg kan da nævne, at jeg er stor fan af f.eks. StarTrek TNG, BattleStar
Galactica, FireFly og Serenity ikke mindst.

Alle serierne/filmen har deres egne kvaliteter efter min mening.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Mr. D

Dato : 04-12-05 08:30

"Niels Søndergaard" <Niels.Sondergaard@gmail.com> skrev i en meddelelse
> On Thu, 01 Dec 2005 21:20:16 +0100, Kim Voss Schrader
> <usenet1@mumbojumbo.dk> wrote:
>
> Star Trek når ikke Serenity til fodbalderne!

Det undrer mig, at Troldspejlet - som jeg ellers synes er et godt program -
udtrykte skuffelse over Serenity. Hvorfor gjorde de nu det? Troldspejlet
plejer jo at holde med de sådan lidt skæve filmeksistenzer - I øvrigt mener
jeg, Troldspejlet burde være forbudt for børn under 15, men det er bare min
mening.

simon

Fra : Just Johnny

Dato : 01-12-05 21:25

Michael Westi posted the following:

>Overvejer om man skal se denne eller lade være.
>
>Alene det at læse om filmen på bagsiden og
>helten hedder Dirk Pitt, giver remisenser i retning af en "hudfilm"

LOL, "No such luck!"

Det er en amerikansk discount "James Bond"/"Indiana Jones" lignende
tingest bare uden den charme og stil som de to har. Den mindede mig
meget om Tomb Raider bare dummere og så selvfølgelig uden Angelina
Jolie til at aflede opmærksomheden fra plothullerne...

Ikke ligefrem værd at købe til fuld pris, men om en tre måneder når
den er ryger på tilbud til 49,- så kan du begynde at overveje den,
hvis du altså er til den slags pop-corns film.

--
Webmaster of 'JJJBCW':
Just Johnny's JAMES BOND Comics Website

Fra : Michael Westi

Dato : 02-12-05 01:05

"Michael Westi" <michaelwesti@NOSPAM.dk> skrev i en meddelelse
> Overvejer om man skal se denne eller lade være.
>
> Alene det at læse om filmen på bagsiden og
> helten hedder Dirk Pitt, giver remisenser i retning af en "hudfilm"

Tak for svarene. Tror jeg skoder den, og ser Rasmus Klump i stedet for.

/Michael

Fra : Peter Larsen

Dato : 02-12-05 14:39

"Michael Westi" <michaelwesti@NOSPAM.dk> wrote in message

> "Michael Westi" <michaelwesti@NOSPAM.dk> skrev i en meddelelse

> Tak for svarene. Tror jeg skoder den, og ser Rasmus Klump i stedet for.

Det er jo også unfair konkurrence :(

Fra : Babuska

Dato : 02-12-05 21:59

> [...]
>
> Alene det at læse om filmen på bagsiden og
> helten hedder Dirk Pitt, giver remisenser i retning af en "hudfilm"

Jeg synes det er en okay film.. men det tæller jo sikkert ikke så meget når
den nu allerede er blevet skudt i sænk..

Mvh.
Babuska
--
What doesn't kill you still may sever your spinal cord, crush your rib cage,
cave in your skull, and leave you helpless and paralyzed, soaking in a