Nokia 6610i mørk skærm ved standby og lav ~
Fra : Hans M. Pedersen

Dato : 01-12-05 18:41

Hej
Jeg har netop udskiftet min gamle 6610 med en 6610i, hvilket
skuffer mig noget.
Skærmen på den nye 6610i er meget mørk ved standby, faktisk
så mørk, at det er umuligt at se, om man har været ringet op eller
har modtaget en SMS uden at have den i en bestemt vinkel under
en lampe el. lign. Desuden starter pauseskærmen igen efter et
stykke tid, så det er helt umuligt at se noget som helst ud over
et lille bitte logo til højre for tiden .. Min gamle er meget tydligere
og lader meddelelsen om SMS blive stående i displayet.

Er det en fejl eller kan det ændres på nogen måde Desværre
kan man ikke deaktivere pauseskærmen så vidt jeg kan se.

Alarmen er også tydeligt lavere en den var i min gamle 6610

Alt i alt noget skuffende af en nyere model og kameraet
er absolut ikke til noget, så den kunne de godt have sparet.

Venlig hilsen