Punktopstilling med indrykning
Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 01-12-05 17:02

Hvordan laver man bedst en punktopstilling i stil med følgende

1) Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, set eiusmod
tempor incidunt et labore et dolore magna aliquam. Ut enim ad minim
veniam, quis nostrud exerc.

Men hvor tekstlinjerne starter med samme indrykning i stedet for at
starte under tallet.

Tabeller vil jeg helst undgå. En ordnet liste kan vel bruges, men kan
jeg få "1)" i stedet for "1." på listen?

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Læs hvilke fordele Firefox giver, og lær at udnytte programmets mange

Fra : David Trasbo

Dato : 01-12-05 18:17

Kim Ludvigsen skrev:

> Men hvor tekstlinjerne starter med samme indrykning i stedet for at starte
> under tallet.

Det ved jeg ikke hvordan man gør...

> Tabeller vil jeg helst undgå. En ordnet liste kan vel bruges, men kan jeg
> få "1)" i stedet for "1." på listen?

Men dette link burde være lige noget for dig:
http://gyros.dk/usenet/html/li.shtml.

--
David Trasbo.
Vær en god Usenet-bruger. http://usenet.dk/netikette.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 01-12-05 18:39

Den 01-12-05 18.16 skrev David Trasbo følgende:

> Men dette link burde være lige noget for dig:
> http://gyros.dk/usenet/html/li.shtml.

Det ser absolut sådan ud, tak (også til Jens Gyldenkærne Clausen).

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Din ven i nøden, lær at bruge Joblisten i Windows XP.

Fra : Tidemann

Dato : 01-12-05 20:30

"Kim Ludvigsen" skrev
> [...]
> veniam, quis nostrud exerc.
>
> Men hvor tekstlinjerne starter med samme indrykning i stedet for at

Jeg fik engang hjælp af Jørgen Farum Jensen til www.formdinfremtid.dk , netop
med indryk af p og ul.
Se her:

http://www.royalmontana.dk/mariannes/liste-indryk.htm