Memory til K750, hvilken ??
Fra : Peter

Dato : 30-11-05 20:13

Hej.

Jeg vil have en større memory til min K750i, men hvilken skal jeg vælge ??

Er der nogle fabrikater der er bedre end andre, og evt. nogle der ikke
fungere ??

Jeg kan se at W800i bruger Memorystick PRO duo, hvor "kun" K750 bruger
Memorystick duo....

Men er det lige meget om jeg vælger PRO eller ej ??
Og er der evt. fordele ved at vælge en PRO ??

Jeg håber at i kan hjælpe mig lidt, da jeg er noget i tvivl.....

Mvh.
Peter

Fra : \(6400\) Futte

Dato : 30-11-05 20:21

Du kan bruge begge typer. PRO udgaven skulle være hurtigere til at overføre
data, men er lidt dyrere.

Er du i tvivl om hvilke mrk. du kan bruge, vil jeg anbefale dig at forhøre
dig i en lokal telebutik.

Men du kan sætte op til 1GB i.

/F

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 01-12-05 00:39

(6400) Futte skrev:

> Men du kan sætte op til 1GB i.

Understøtter den ikke 2 GB som W800?
Hans

Fra : \(6400\) Futte

Dato : 01-12-05 08:08

Ved det ikke, men 1GB understøtter den med sikkerhed.

/F

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 01-12-05 10:12

(6400) Futte skrev:

> Ved det ikke, men 1GB understøtter den med sikkerhed.

Ok
Hans

Fra : Peter

Dato : 01-12-05 16:25

Hej igen.

Ja, først undskyld til Futte, at jeg kom til at sende en privat mail til
ham.....

Af en eller anden grund ser det ud som om at der er langt flere pro kort at
vælge imellem på edbpriser.dk, og at de faktisk også er billigere.....
Og så har jeg også lige læst at mange af W800i og K750i telefoner leveres
med Sandisc kort,
hvilket har gjort at jeg, med rimelig overbevisning, har bestilt et scandisc
kort til telefonen......

Det er dog ikke så stort, kun 256mb, men det er sikkert nok til mig....

Mvh.
Peter

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 02-12-05 02:18

Peter skrev:

> det er sikkert nok til
> mig....

Såen ca. 4 cd'er...
Hans

Fra : Lars Raaby

Dato : 01-12-05 21:55

Peter skrev:
> Hej.
>
> Jeg vil have en større memory til min K750i, men hvilken skal jeg vælge ??

Er det en fordel at købe en SanDisk Ultra II Memory Stick PRO Duo?

--
MVH
Lars Raaby