Sexchikane - fra Shu-Bi-Dua
Fra : Bangsbo

Dato : 11-06-01 07:12

Hallo ....

Kan nogen hjælpe mig med Sexchikane - fra Shu-Bi-Dua
jeg ved den bla. stammer fra cd'en "Leif på Bornholm".

Skal kun bruge det nummer - send mig ikke et utal af MP3
men gerne et Mail.

Med venlig hilsen
Bangsbo

Mail: bangsbo@privat.dk

Fra : Karsten Jensen

Dato : 11-06-01 09:23

On Mon, 11 Jun 2001 08:11:41 +0200, "Bangsbo" <bangsbo@privat.dk>
wrote:

>Kan nogen hjælpe mig med Sexchikane - fra Shu-Bi-Dua
>jeg ved den bla. stammer fra cd'en "Leif på Bornholm".

Den stammer fra Shubiuda 13! Hvad er "Leif på Bornholm".
---

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j@post6.tele.dk

Fra : Xylofonius

Dato : 11-06-01 16:04

>Hvad er "Leif på Bornholm".

Jeg har da heller aldrig hørt om "Leif på Bornholm"

Fra : Tobias Toft

Dato : 23-06-01 20:02

Xylofonius skrev i news:dk.kultur.musik:

> Jeg har da heller aldrig hørt om "Leif på Bornholm"

Mon ikke at Leif skal lyde som "Live", det ville da passe fint ind i
Shubiduas humor.

/Toft

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 11-06-01 13:07

wrote:

>Hallo ....
>
>Kan nogen hjælpe mig med Sexchikane - fra Shu-Bi-Dua
>jeg ved den bla. stammer fra cd'en "Leif på Bornholm".

Findes på følgende album:
Live i Ringe 1993
Live og glade dage
Shu Bi Dua 13
Shu Bi Læum 73 - 98

Men hvad er "Leif på Bornholm" for en CD?

Poul Erik

--
==__o
Poul Erik Lindaa === _'\ <_ E-mail: pe.lindaa@aof.dk

Fra : Bangsbo

Dato : 11-06-01 14:40

Tak for oplysningerne ...

En venlig sjæl har sendt mig et kopi i Mp3 format
Det med "Leif på Bornholm" er nok noget jeg har
misforstået i nattens hedde - undskyld ...

Med venlig hilsen
Bangsbo

Fra : Jens Jensen

Dato : 11-06-01 17:13

Shubidua har engang lavet en live pladen.
Den hed "Leif i Parken"

Jørgen
jjn@mail.sonofon.dk

Prøv Jensen's "fanstastiske" web ting.
www.banankongen.dk
Bangsbo <bangsbo@privat.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9g1nf1$euo$1@news.inet.tele.dk...

Fra : Thomas H.

Dato : 11-06-01 18:45

"Bangsbo" <bangsbo@privat.dk> skrev i en meddelelse news:9g1nf1$euo$1@news.inet.tele.dk...
> [...]
> jeg ved den bla. stammer fra cd'en "Leif på Bornholm".
>
> Skal kun bruge det nummer - send mig ikke et utal af MP3

Let da din fede røv, trip ned i den nærmeste pladebiks, og køb
Shu-Bi-Dua 13, et rigtig godt album i øvrigt, og de koster sjældent meget
mere end 50-70 kroner!