sjov film søges
Fra : Mette

Dato : 30-11-05 22:33

Hej,

Jeg søger simpelthen en latterbrølsfremkaldende film, der kan få maven til
at gå i krampe

Nogle forslag til weekenden?

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 30-11-05 22:45

Hej!

Mette wrote:

> Jeg søger simpelthen en latterbrølsfremkaldende film, der kan få maven til
> at gå i krampe

Smut i biffen og se den nye Wallace & Gromit film med ENGELSK tale :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Christina Estrup

Dato : 01-12-05 21:40

Kim Voss Schrader wrote:
> Hej!

> Smut i biffen og se den nye Wallace & Gromit film med ENGELSK tale :)

Ja, den kan varmt anbefales. Men sørg for at se den tilstrækkeligt sent
på dagen til, at du ikke bliver generet af forældre, der læser
undertekster højt for deres djævleyngel.

mvh
Christina

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 01-12-05 22:08

Hej!

Christina Estrup wrote:

> Ja, den kan varmt anbefales. Men sørg for at se den tilstrækkeligt sent
> på dagen til, at du ikke bliver generet af forældre, der læser
> undertekster højt for deres djævleyngel.

Tja, så må man jo bede dem tie stille. De kunne have valgt den danske udgave
istedet...

Men ellers vil jeg give dig helt ret!

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Peter B. Juul

Dato : 02-12-05 11:28

Christina Estrup <klawz@hotmail.com> writes:

> Ja, den kan varmt anbefales. Men sørg for at se den tilstrækkeligt
> sent på dagen til, at du ikke bliver generet af forældre, der læser
> undertekster højt for deres djævleyngel.

Og husk at vinke. (som om man overhovedet kunne lade være)

Fra : Zeki

Dato : 30-11-05 23:03

"Mette" <Mette@.dk> skrev i en meddelelse

> Nogle forslag til weekenden?

Yep! Special edition DVD udgaven af '40 year old virgin' m. ekstra 17
minutter.

Fra : Lars Rindsig

Dato : 30-11-05 23:21

Mette wrote:

> Jeg søger simpelthen en latterbrølsfremkaldende film, der kan få maven til
> at gå i krampe

The Philadelphia Story
Bringing Up Baby
Arsenic and Old Lace
My Man Godfrey
Animal Crackers
Kind Hearts and Coronets
The General
Sommarnattens leende
Revenge of the Nerds

Lars

--
Hail Freedonia

Fra : ld@foonet.dk

Dato : 06-12-05 14:10

Lars Rindsig <spam@bounce.bounce.bounce> wrote:

> The Philadelphia Story
> Bringing Up Baby
> Arsenic and Old Lace
> My Man Godfrey
> Animal Crackers
> Kind Hearts and Coronets
> The General
> Sommarnattens leende
> Revenge of the Nerds

Interessant at smide Revenge of the Nerds på en liste over gamle
klassikere, som jeg i øvrigt kun kan bakke op om.

Fra : Beeblebrox

Dato : 30-11-05 23:52

Mette wrote:
> Nogle forslag til weekenden?

Hvis du kan sige ja til 75% af følgende:
* Du æder ikke ukritisk alt propaganda fra USA men kender det
* Du kan tåle at der gøres grin med _alt_, intet emne er helligt
* Du er åben over for andet end spillefilm
* Du har bredt filmkendskab
* Du kan forstå engelsk godt nok til at forstå sproglige jokes

Så vil 'Team America: World Police' være mit bud. Jeg grinede som jeg
ikke har gjort siden 'De Utrolige' (mere, endda) og den var endnu
sjovere anden gang.

Vh,
Claus

--
DK: Besøg min HTPC & selvbyg side // UK: Visit my HTPC & DIY page
<http://htpc.sports-mc.dk>

Fra : Jesper

Dato : 01-12-05 06:19

"Mette" <Mette@.dk> wrote:

> Hej,
>
> Jeg søger simpelthen en latterbrølsfremkaldende film, der kan få maven til
> at gå i krampe
>
> Nogle forslag til weekenden?

Airplane 1&2
Top Secret
Wayne's World 1&2
Batchelor Party
The Naked Gun 1 + 2 1/2 + 3 3/4
The Mouse That Roared
Wiskey Galore
Passport To Pimlico
Porrage

http://dvd.tradewho.com/

Fra : Keldo

Dato : 01-12-05 14:29

Woody allens Annie Hall

Fra : Lasse

Dato : 01-12-05 15:06

> [...]
> Hej,
>
> Jeg søger simpelthen en latterbrølsfremkaldende film, der kan få maven til

Kan kun anbefale WHITE CHICKS !

Lasse

Fra : Jakob Møbjerg Nielse~

Dato : 01-12-05 18:24

Mette wrote:
> Jeg søger simpelthen en latterbrølsfremkaldende film, der kan få maven til
> at gå i krampe
>
> Nogle forslag til weekenden?

Austin Powers. Alle tre

--
Jakob Møbjerg Nielsen | Nordvestjysk Brass Band - http://nvbb.dk/
jakob@dataloger.dk | Vinder af Grenland Brass Festival - 1. division

Fra : Robert Eriksen

Dato : 02-12-05 08:39

Jakob Møbjerg Nielsen wrote:

> Austin Powers. Alle tre

minus den 3.

Fra : Peter B. Juul

Dato : 02-12-05 11:27

Robert Eriksen <roeBLÅBÆRGRØD@adr.dk> writes:

> minus den 3.

Det er lidt svært med 3'eren ("Goldmember"). Den har nogle af seriens
bedste enkeltscener, men samlet set er den ret sølle. Mest
pga. Goldmember selv, som ikke er morsom.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Man skal ikke dø en lineær død."
The RockBear. ((^)) - Birksted

Fra : Marianne Agger

Dato : 01-12-05 18:40

Napoleon Dynamite!

Fra : Lars Jensen

Dato : 03-12-05 17:36

Marianne Agger wrote:
> Napoleon Dynamite!

Den film "forstod" jeg simpelthen ikke... den startede, der skete next
to nothing, og den sluttede.

Lars B

Fra : ld@foonet.dk

Dato : 06-12-05 14:13

Lars Jensen <fjern_lars@zulfo.dk> wrote:

> Den film "forstod" jeg simpelthen ikke... den startede, der skete next
> to nothing, og den sluttede.

Du glemte lige alt at nævnte alt det gode, som er det der sker mellem
starten og slutningen. Hvor tit ser man folk få smidt en bøf i hovedet,
så de ryger af cyklen? Den oplevelse alene er da alle pengene værd.

Fra : Paminu

Dato : 02-12-05 12:08

> [...]
> Hej,
>
> Jeg søger simpelthen en latterbrølsfremkaldende film, der kan få maven til

Høj pistolføring

Fra : JYH

Dato : 02-12-05 16:27

Paminu wrote:

> [...]

Meet the Feebles af Peter Jackson (ja - DEN Jackson)
(Fås til 40 kr i TP)
Men den er ikke for sarte sjæle

Fra : Jesper

Dato : 03-12-05 23:54

JYH <jyh@no.spam> wrote:

> Meet the Feebles af Peter Jackson (ja - DEN Jackson)
> (Fås til 40 kr i TP)
> Men den er ikke for sarte sjæle

Desværre er den ikke i korrekt OAR, det er en cropped version.
http://dvd.tradewho.com/

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 02-12-05 16:33

Mette wrote:
> Hej,
>
> Jeg søger simpelthen en latterbrølsfremkaldende film, der kan få maven til
> at gå i krampe

-Monty Pythons film
-Højt at Flyve/Top Secret/Høj Pistolføring (Zucker/Abrahams laver rigtig
sjove film!)

Mange af de film jeg nævnte kan skaffes billigt hos bl.a. dvdoo.dk

Fra : Silver

Dato : 02-12-05 21:05

> [...]
> Hej,
>
> Jeg søger simpelthen en latterbrølsfremkaldende film, der kan få maven til

Top Secret : Val Kilmer's første spillefilm og for satan hvor er den komplet
skør! taget i betragtning at den er fra 1984 så holder den humor som filmen
er bygget op omkring sgu stadigvæk :D

Kung-Fu Hustle : En komplet flippet kungfu film hvor de seriøst tager fis på
genren og fyldt med fuldkommen grinagtige scener der ikke kan andet end at
få en til at grine igennem :)

Hercules : Tegnefilm som faktisk er utrolig godt lavet og jeg elsker pine og
plage, de 2 ret tumpet medhjælpere til Hades :D.....genial
film....."if....if is good!..."

Det er de som jeg lige nu kan komme i tanke om, og hvis det kun er en som i
skal se og i slet ikke HAR set Top Secret så er det HELT klart den film i
skal se hvis i kan lide højt at flyve humoren (samme team som har lavet Top
Secret)

Held og lykke og godt med maveonde efter grinetur.
Silver.

Fra : klaro@mailcircuit.co~

Dato : 03-12-05 19:37

Mette skrev:

> Hej,
>
> Jeg søger simpelthen en latterbrølsfremkaldende film, der kan få maven til
> at gå i krampe
>
> Nogle forslag til weekenden?

Det er jo meget forskelligt fra person til person. Men i den katagori
har jeg :
Pink Panter filmene.
Monster Inc.
Shrek.
The Party.
Flugten fra Hønsegården.
Bridget Jones / Nynne.
Slap af Frede, Slå først Frede.
Find Nemo.
Sommer i Tyrol.

og sikkert et par stykker mere .

Fra : Ukendt

Dato : 03-12-05 20:30

On Wed, 30 Nov 2005 22:33:22 +0100, "Mette" <Mette@.dk> wrote:

>Hej,
>
>Jeg søger simpelthen en latterbrølsfremkaldende film, der kan få maven til
>at gå i krampe
>
>Nogle forslag til weekenden?

Så kan jeg kun fremhæve en, der allerede er nævnt:

Top Secret.

Men den skal nok helst ses mere end én gang, da den indeholder så
mange komiske/humoristiske detaljer man ikke lige ser første gang..

Derudover kan jeg da kun anbefale:

The Goonies/Goonierne.
Jeg rullede rundt på gulvet i biffen i 1985/86.

Dr. Strangelove.
Nok noget af det mest geniale humor, der er lavet til dato.

Brazil.
Socialrealisme extraordinaire.... Den er meget morsom.

Braindead.
Det er en klassiker.

Morons from outer space.
Med folkene bag "Not the 9 o'clock news". Jeg kan ikke huske den
danske titel. Jeg tror nok det er: "Det er ikke vores planet" eller
noget lignende.

Sidst men ikke mindst vil jeg da anbefale et spoof på Star Trek:

Galaxy Quest.

Med mange venlige hilsener

Jan

Fra : Kevin Edelvang

Dato : 03-12-05 23:01

Jan Larsen wrote:

> Top Secret.

Mange har nævnt den allerede, men jeg vil lige give mit besyv med. Den
film er simpelthen hylende morsom. Jeg kan stadig ikke se den uden at få
latterkramper, og jeg har virkelig set den mange gange.

Mvh
Kevin Edelvang