Programmering eller Browser?
Fra : Jan Allan Andersen

Dato : 01-12-05 07:04

På dette site www.aplus.dk virker det som om bunden bliver "snuppet af",
så man mangler noget i bunden.
Det er måske ikke så tydeligt, måske endda ikke eksisterende, på
forsiden, men hvis man surfer lidt rundt på sitet kan man ikke undgå at
lægge mærke til det.

Jeg ved ikke / kan ikke se hvorvidt det er pga. fejl i min browser
(Firefox 1.0.7), eller om sitet er programmeret til at tilfredsstille IE?

--
Jan

www.biotopia.dk
Diskussionsforum for biseksuelle og nysgerrige

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 01-12-05 12:59

Den 01-12-05 07.04 skrev Jan Allan Andersen følgende:

> På dette site www.aplus.dk virker det som om bunden bliver "snuppet af",
> så man mangler noget i bunden.

Kan du være mere specifik? Hvad bliver snuppet af?

> Det er måske ikke så tydeligt, måske endda ikke eksisterende, på
> forsiden, men hvis man surfer lidt rundt på sitet kan man ikke undgå at
> lægge mærke til det.

Nogle bestemte sider, hvor det er særlig tydeligt?

> Jeg ved ikke / kan ikke se hvorvidt det er pga. fejl i min browser
> (Firefox 1.0.7), eller om sitet er programmeret til at tilfredsstille IE?

Jeg kan ikke se nogen mangler i bunden af siderne, jeg bruger Firefox 1.5.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Gratis kabaler og bridge.

Fra : Jan Allan Andersen

Dato : 01-12-05 21:48

Kim Ludvigsen skrev:

> Nogle bestemte sider, hvor det er særlig tydeligt?

F.eks.: http://www.aplus.dk/Default.asp?ID=513

Jeg mener det er tydeligt at der mangler noget i bunden.
Meget lidt plads at skrive teksten på, ingen scroll-bar og ingen send-knap.
Prøv at sammenligne med Opera eller selv IE

> Jeg kan ikke se nogen mangler i bunden af siderne, jeg bruger Firefox 1.5.

Hmmmmm ..... Er nu også skriftet til Firefox 1.5, men problemet er der
fortsat.

--
Jan

www.biotopia.dk
Debatforum for biseksulle og -nysgerrige.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 01-12-05 21:55

Den 01-12-05 21.48 skrev Jan Allan Andersen følgende:

> [...]
> Meget lidt plads at skrive teksten på, ingen scroll-bar og ingen send-knap.
> Prøv at sammenligne med Opera eller selv IE

Jeg har scrollbar, send-knap og skrivefeltet er et ganske almindeligt
skrivefelt. Det er ikke anderledes end i Internet Explorer.

> Hmmmmm ..... Er nu også skriftet til Firefox 1.5, men problemet er der
> fortsat.

Jeg tror problemet er lokalt hos dig. Jeg har lige prøvet i Mozilla,
hvis HTML-motor svarer til Firefox 1.0x, og der ser det også ok ud.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Desktop Sidebar smelter internettet sammen med din computer.

Fra : Jan Allan Andersen

Dato : 01-12-05 21:57

Jan Allan Andersen skrev:

> F.eks.: http://www.aplus.dk/Default.asp?ID=513

Hmmm ... Det var sgu'da godt nok underligt?????
Når jeg går ind på siden direkte herfra, så er der ingen problemer med den?