Google søgelinie
Fra : Lars HT

Dato : 30-11-05 23:23

Hej

Jeg har installeret Googles værktøjslinie i IE, og er utrolig glad for det!
Den har dog problemer med æ, ø og å:

Hvis jeg f.eks. indtaster "løbesko" og søger, virker det fint - ordet
"løbesko" indsættes som en "knap", så jeg hurtigt kan finde ordet på en
funden hjemmeside.
Hvis jeg altså befinder mig på side 1 af søge-resultaterne.

Men hvis jeg gerne vil se resultaterne på side 2, bliver der nu indsat
"løbesko" på knappen (og i værktøjsliniens søgefelt), hvilke gør, at jeg
ikke mere kan finde "løbesko" på de fundne sider.

Er der en måde at undgå dette?

PS. Der er valgt dansk sprog!

Lars

Fra : Ole C

Dato : 01-12-05 10:03

Lars HT skrev blandt andet:

> [...]
> "løbesko" på knappen (og i værktøjsliniens søgefelt), hvilke gør, at
> jeg ikke mere kan finde "løbesko" på de fundne sider.

Jeg kender det irriterende problem, men oplever det ikke efter at have
hentet den nyeste version af Googles værktøjslinie.
Så prøv evt. at opgradere.

--
vh
Ole C

Fra : Lars HT

Dato : 01-12-05 12:07

"Ole C" <ocl@fjerndettetdcadsl.dk> wrote in message

> Jeg kender det irriterende problem, men oplever det ikke efter at have
> hentet den nyeste version af Googles værktøjslinie.
> Så prøv evt. at opgradere.

Det virker jo!

Tak!

Lars