Få dine extensions til at virke i
Fra : Thomas Jespersen

Dato : 30-11-05 17:24

http://www.lifehacker.com/software/firefox/make-extensions-work-in-firefox-15-136993.php

Jeg har ikke prøvet, jeg venter stadig på en officiel pakke til den
linux-distribution jeg kører.
--
Now Playing
13 & God - If

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 30-11-05 17:42

Den 30-11-05 17.24 skrev Thomas Jespersen følgende:
> http://www.lifehacker.com/software/firefox/make-extensions-work-in-firefox-15-136993.php
>
> Jeg har ikke prøvet

Jeg har ikke prøvet den løsning, men har i stedet været inde og rette i
xpi-filerne på nogle af mine udvidelser. Man skal være opmærksom på, at
der kan være udvidelser, der simpelthen ikke virker med den nye version.
Det er altså ikke kun et spørgsmål om at få lov at installere dem.

Jeg fik kun en enkelt til at virke, mens et par stykker i stedet
ødelagde brugerfladen.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Hjælp til begyndere og uøvede computer- og internetbrugere.