Straight Story, The
Fra : Michael Westi

Dato : 30-11-05 17:15

Kan det virkelig passe at man ikke kan få denne "perle" af en film med
danske undertekster?
(ikke at jeg har brug for det, men familien har.)

Og nu man er i gang:
"Cinema Paradiso" & "Il Postino".

Er det også "kun" som importfilm de kan opdrives?

--
Mvh Michael
"Death is just natures way of

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 30-11-05 17:21

Michael Westi wrote:
> Kan det virkelig passe at man ikke kan få denne "perle" af en film med
> danske undertekster?

Nu har jeg søgt, jeg prøvede endda dfi's shop, men kunne kun opdrive en
engelsk (UK) importtitel. Den har været på TV fornylig, så det er med at
holde øje med TV-programmet.

> Og nu man er i gang:
> "Cinema Paradiso" & "Il Postino".

Det samme her. Kun engelske importtitler. Jeg er dog ret overbevist om
at de findes på VHS hvis det kan bruges. Dog nok under de danske titler
"Mine aftener i paradis" og "Postbudet" hvis jeg husker rigtigt.

--
Now Playing
The Infinity Project - Under the Overtones

Fra : Bistroist

Dato : 01-12-05 15:14

Hmm... Har en tåget erindring om at have lejet den i Blockbuster med
danske tekster engang i tidernes morgen, men det kan godt have været så
længe siden, at det var på VHS.

--
*/*Beatrice, I love my phonograph, but you have broke my windin' chain
And you've taken my lovin', and give it to your other man

Fra : zcully

Dato : 30-11-05 18:23

"Michael Westi" <michaelwesti@NOSPAM.dk> wrote in message
> [...]
>
> Og nu man er i gang:
> "Cinema Paradiso" & "Il Postino".
>
> Er det også "kun" som importfilm de kan opdrives?

Jeg har også ledt helt vildt. Faktisk forleden dag og tror heller ikke det
kan lade sig gøre desværre, så håber den snart kommeri TV igen. Det er
virkelig en af mine yndlingsfilm. Syntes den er så hyggelig også spiller ham
den gamle bare så totalt godt.

/Zcully