DSGårdhund søges
Fra : Tøsen

Dato : 30-11-05 13:10

Ja nogen der har hvalpe for tiden ?
Eller måske en vovse med et par år bag sig der søger nyt hjem ?

Andre små racer er også velkomne dog skal temp. og str. være ca som DS
gårdhund

Tøsen

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 30-11-05 22:25

Hejsa

"Tøsen" <tosen@oz3bto.dk> skrev i en meddelelse
> Ja nogen der har hvalpe for tiden ?

Desværre ingen hvalpe eller hunde generalt tilsalg, men min hund's mor er
lige blevet parret, så i det nye år er der forhåbenlig D/S gårdhunde hvalpe
efter Nicki's mor, og de er ikke så tosset? hvis du vil vide mere, er du
velkommen til at skrive.

Mange hilsner fra

Bolette
www.bolettes.dk ( her kan du både se min hund, men også hunden der
forhåbenlig venter sig )

Fra : Tøsen

Dato : 01-12-05 21:02

"Bolette Nielsen" <post@bolettes.invalid(rettes til dk)> skrev i en
meddelelse news:438e18c9$0$78282$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> [...]
> lige blevet parret, så i det nye år er der forhåbenlig D/S gårdhunde
> hvalpe efter Nicki's mor, og de er ikke så tosset? hvis du vil vide mere,

Takker for svaret

Efter en snak med husværten var der så givet lov til en større hund
Så på Fredag D.8 tager vi til Sjælland for at hente vovsen
En 5årig hun samojede Den skulle være race ren men uden stamtavle

Vil hellere adoptere en hund der skal omplanceres som en lille hvalp
Og vi var dens sidste chance før dyrlægen, Hvilket familien ikke ønskede at
bruge som udvej

Tøsen

Fra : x Vuf x

Dato : 05-12-05 23:28

On Wed, 30 Nov 2005 13:09:52 +0100, "Tøsen" <tosen@oz3bto.dk> wrote:

>Ja nogen der har hvalpe for tiden ?
>Eller måske en vovse med et par år bag sig der søger nyt hjem ?

Jeg har en Papillon-han på 2 år, der gerne skal udstationeres.

>Andre små racer er også velkomne dog skal temp.
>og str. være ca som DS gårdhund

Papilloner har et bedre temperament end DS, og jeg har
2 måske 3 hvalpe på 4 mdr. (fuldt vaccinerede).

--
Vh Sonja sonpet(snabelA)pc.dk http://www.sonpet.dk

Papillonhvalpe haves. Kan ses på min HP

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 06-12-05 10:33

"x Vuf x" <sonpetnospam@nospampc.dk> skrev i en meddelelse
> Papilloner har et bedre temperament end DS

Er sikker på en papillon har er godt temperment, men hvad bygger du det på
at den skulle ha' et BEDRE temperment end en gårdhund? det kunne jeg da
godt tænke mig at vide. hvad kender du til gårdhunde? Nu er jeg som du
sikkert ved ejer af en dejlig gårdhund, og i følge mig har den det perfekte
temperment som passer til mig, så mon ikke det afhænger af hunden og ejeren?

Bolette