Tekst forsvinder i css-layout med IE
Fra : Peter Houmann

Dato : 30-11-05 12:59

På en lang række sider på netsteder.dk, bla. denne
http://www.netsteder.dk/omknapper.html forsvinder midterteksten i
IE. Man kan markere området, så dukker den op igen, men det er jo
ikke så smart.

Jeg ved, at problemet kun opstår på sider, hvor "indholdet" er
for kort, så det kan løses med en masse nye linjer i HTML-koden,
men - som det lyder i sangen War - there's got to be a better
way. Nogen, der kender the better way?

Venlig hilsen
Peter

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 30-11-05 23:37

Peter Houmann wrote:

> [...]
> for kort, så det kan løses med en masse nye linjer i HTML-koden,
> men - som det lyder i sangen War - there's got to be a better

Jeg synes nu ikke jeg kan få teksten til at forsvinde i IE,
heller ikke ved en window resize.

Kan du ikke nævne et andet eksempel?

Jørgen Farum Jensen
http://www.webdesign101.dk

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 01-12-05 01:01

Jørgen Farum Jensen wrote:

> Jeg synes nu ikke jeg kan få teksten til at forsvinde i IE,
> heller ikke ved en window resize.

Indlæs siden i IE, scroll ned til bunden af siden, skift til et andet vindue
(som skjuler IE) og skift tilbage til IE.

Et refresh kan bringe den forsvundne tekst frem, men scroller man op og så
ned igen, er det forsvundne kommet tilbage.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 01-12-05 01:46

Erik Ginnerskov wrote:

> Et refresh kan bringe den forsvundne tekst frem,

Hov, der manglede et 'ikke' efter 'kan'.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/

Fra : Peter Houmann

Dato : 08-12-05 13:11

Undskyld alle sammen, har været væk nogle dage og havde glemt mit
eget spørgsmål her.

Jeg får - og det har jeg hørt fra andre også - altså ingen tekst
frem på siden, jeg linkede til, i IE6. Det lader til at være et
problem på alle de sider, hvor midterkolonnens tekst ikke fylder
hele skærmens højde. Så man kan altså også få problemet til at
forsvinde ved at sætte tekststørrelsen op!!

Hvis der er nogen, der har løsninger, lover jeg at være mere
opmærksom på evt. svar. Til jer, der allerede har bidraget, endnu
engang undskyld.

vh. Peter