Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Opera og Nordea
Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 30-11-05 10:40

Hvad er nu det for noget, med Opera 8.50 DK + opdateret flash og så Nordea
netbank der skriver at jeg bruger en outdated browser ?

http://klattrup.dk/picture_library/nordea.jpg

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 30-11-05 12:53

Ivan V. Klattrup skrev:

> Hvad er nu det for noget, med Opera 8.50 DK + opdateret flash og så Nordea
> netbank der skriver at jeg bruger en outdated browser ?

Jeg ved ikke om min flash er opdateret, men jeg havde ingen
problemer. Jeg fik denne her URL i min adresselinje:

http://www.nordea.dk/sitemod/default/portal.aspx?pid=10039

Du kan jo se om den virker hos dig.

--
Bertel

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 30-11-05 20:09

"Ivan V. Klattrup" <ivan.klattrup@gmail.com> posting:

>Hvad er nu det for noget, med Opera 8.50 DK + opdateret flash og så Nordea
>netbank der skriver at jeg bruger en outdated browser ?
>http://klattrup.dk/picture_library/nordea.jpg

Den var også kort at se hos mig under *indlæsningen*. Jeg nåede
sandsynligvis at bemærke den grundet min forbindelse var optaget til
anden side.

Det omtalte "Accessibility statement" står direkte i kildefilen, men
bliver tilsyneladende skjult når irrelevant. Hvis siden ikke er
fuldt indlæst, kunne det nemt ske, denne "skjulkode" ikke er nået at
blive indlæst.

Det kunne netop godt se ud som om, noget at gået galt under
indlæsningen, så siden faktisk ikke er helt indlæst/hentet ned.
Bemærk status på billedindlæsningen på adresselinjen ("15/27").

--
What is life, except excuse for death,

http://my.opera.com/chieftrent/albums/showpic.dml?album=18703&picture=185316

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 30-11-05 23:39

Christian Bohr-Halling skrev:

>Bemærk status på billedindlæsningen på adresselinjen ("15/27").

Ha ha, ja jeg oplever åbenbart mere end de fleste, når jeg nu har en
langsom forbindelse.

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk