SE T630 skifte skærm
Fra : Ricki

Dato : 30-11-05 08:52

Hej,
Er der nogen der ved hvordan man kan skifte en skærm på en SE-T630 - evt.
en vejledning på nettet?

Med venlig hilsen
Ricki

--
Using Opera's revolutionary e-mail client: http://www.opera.com/m2/

Fra : \(6400\) Futte

Dato : 30-11-05 09:10

Er det LCD displayet eller coveret ?

Begge dele kan skiftes ret hurtigt.

/F

news.s01ms1r2815s57@medion...

Fra : Ricki

Dato : 30-11-05 09:20

On Wed, 30 Nov 2005 09:09:53 +0100, (6400) Futte <2662070m001@stofanet.dk>
wrote:

> Er det LCD displayet eller coveret ?
>
> Begge dele kan skiftes ret hurtigt.
>
> /F

Ups....sorry - det er LCD-displayet!

Ricki

Fra : \(6400\) Futte

Dato : 30-11-05 09:33

Det er ikke særligt svært..

Hvis du ikke selv vil rode med det, så vil jeg gerne gøre det for dig,
selvfølgelig mod lidt betaling...

LCD displayet bør du nok købe på nettet, enten hos Cellshopen, el.
Mytrendyphone.

Værktøjet du skal bruge kan du købe hos T-Hansen til 40,-

Det tog mig ca. 10 min. at skifte LCD displayet på en SE T68i forleden.

Husk at gemme alle skruer mm.

news.s01n2xiy815s57@medion...

Fra : Ricki

Dato : 30-11-05 11:02

On Wed, 30 Nov 2005 09:33:06 +0100, (6400) Futte <2662070m001@stofanet.dk>
wrote:

> [...]
>
> Værktøjet du skal bruge kan du købe hos T-Hansen til 40,-
>
> Det tog mig ca. 10 min. at skifte LCD displayet på en SE T68i forleden.

Jeg har allerede et nyt display, men hvilket værktøj skal der til?

Ricki

Fra : \(6400\) Futte

Dato : 30-11-05 21:15

Har jeg svaret på i en tidligere tråd