Amd ahtlon xp-1800/i33 fsb
Fra : Ricko.

Dato : 30-11-05 07:08

Vil man kunne sætte en AMD Athlon Barton XP 3200 /400 fsb i en pc istedet
for den der er
Amd ahtlon xp-1800/i33 fsb, uden problemer

--
Ricko.
ricko@livsnyter.com

Fra : Ulrik Løye

Dato : 30-11-05 07:14

"Ricko." <Ricko@livsnyter.com> wrote in message
> Vil man kunne sætte en AMD Athlon Barton XP 3200 /400 fsb i en pc istedet
> for den der er
> Amd ahtlon xp-1800/i33 fsb, uden problemer

Næppe, men for at være helt sikker må du nok skrive hvilket bundkort eller
chipset du har.

/u

Fra : Ukendt

Dato : 30-11-05 17:28

"Ricko." <Ricko@livsnyter.com> skrev i en meddelelse
> Vil man kunne sætte en AMD Athlon Barton XP 3200 /400 fsb i en pc istedet
> for den der er
> Amd ahtlon xp-1800/i33 fsb, uden problemer

Sandsynligheden for bundkortet kan klare en fsb på 400 er ret lille, men er
mere sandsynligt det kan klare fsb 333. Men som en anden skriver afhænger
det af bundkort og chipset

Carsten Sørensen

Nørholm Forsamlingshus - http://forshus.dk

Fra : Ricko.

Dato : 30-11-05 17:39

"CS" <askmeforanaddress> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Sandsynligheden for bundkortet kan klare en fsb på 400 er ret lille, men
> er mere sandsynligt det kan klare fsb 333. Men som en anden skriver

Ja det var s.. flovt at jeg glemte det , det hedder .
Gigabyte Ga-7-vkml(-p)
kan jeg ikke bruge sådan en cpu så giv venligst et andet bud på hvad jeg
skal købe på omkring den samme størrelse .
mange tak for hjælpen.

Fra : Ukendt

Dato : 30-11-05 22:37

> [...]
> kan jeg ikke bruge sådan en cpu så giv venligst et andet bud på hvad jeg
> skal købe på omkring den samme størrelse .

Ifølge denne:

http://www.giga-byte.com/Motherboard/Support/CPUSupportList/CPUSupportList_GA-7VKML.htm

Kan dit bundkort kun tage cpu'er med 266 mhz fsb som din nuværende. Du skal
efter alt sandsynlighed på brugtmarkedet for at finde en egnet cpu, da
socket A cpu'er er på vej ud af markedet.

Men ser ikke ud til du kommer længere op end 2600+. Om bundkortet uofficielt
understøtter andre cpu'er må andre i gruppen svare på, men næppe sandsynligt
med det chipset.

Fra : Ricko.

Dato : 01-12-05 05:21

> [...]
>
> Men ser ikke ud til du kommer længere op end 2600+. Om bundkortet
> uofficielt understøtter andre cpu'er må andre i gruppen svare på, men

Mange tak for hjælpen.