Browser
stl_s 3840
arlet 2470
adresselinien i ie 6.0
Fra : Poul E Møller

Dato : 29-11-05 23:58

Hej Gruppe

Undskyld men dette spørgsmål har sikkert været oppe tit men vidste ikke lige
hvordan jeg skulle søge i gruppen.

Der kommer ikke noget ebay mærke foran www.ebay.de når jeg logger ind på
siden, hvordan kan det være, det kommer både i firefox og oprea.

Hilsen Poul E M

Fra : ///M

Dato : 30-11-05 09:19

Poul E Møller wrote:
> Der kommer ikke noget ebay mærke foran www.ebay.de når jeg logger ind
> på siden, hvordan kan det være, det kommer både i firefox og oprea.

Det får jeg nu heller ikke - det er vist sådan det skal være.
Laver du en favorite får du dog dit ønskede ikon under favorites.

///M

Fra : Frank Olieu

Dato : 30-11-05 13:41

_Poul E Møller_ skrev | wrote | écrivit (29-11-2005 23:57):

> Der kommer ikke noget ebay mærke foran www.ebay.de når jeg logger ind på
> siden, hvordan kan det være, det kommer både i firefox og oprea.

Der er en gammel fejl i IE...
Jeg kan huske at jeg brugte et lille program til at få disse 'favicon'er frem.
Se på: http://www.pcmag.com/article2/0,1759,1658430,00.asp

--
Venlig hilsen | Kind regards | Cordialement
Frank

Fra : Basil

Dato : 30-11-05 14:30

Frank Olieu skrev d. 30-11-2005 i meddelelse
<438d9dcb$0$15792$14726298@news.sunsite.dk>:

> Der er en gammel fejl i IE...
> Jeg kan huske at jeg brugte et lille program til at få disse 'favicon'er
> frem. Se på: http://www.pcmag.com/article2/0,1759,1658430,00.asp

Øv, det var også lige noget jeg søgte men: IMPORTANT:The file you have
selected to download is only available by subscription or single
purchase from PCMag.com.

Fra : Frank Olieu

Dato : 30-11-05 15:06

_Basil_ skrev | wrote | écrivit (30-11-2005 14:29):

> Øv, det var også lige noget jeg søgte men: IMPORTANT:The file you have
> selected to download is only available by subscription or single
> purchase from PCMag.com.

Så prøv http://www.sofpedia.com/get/Internet/Bookmark-Managers/favorg.shtml

Eller søg på Google efter 'FavOrg'

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 30-11-05 15:10

Den 30-11-05 14.29 skrev Basil følgende:

> Øv, det var også lige noget jeg søgte men: IMPORTANT:The file you have
> selected to download is only available by subscription or single
> purchase from PCMag.com.

Prøv i stedet AMDeadLink, det er gratis:
http://kimludvigsen.dk/programmer-tools-amdeadlink.html

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Brug computeren som båndoptager, og optag direkte i mp3-formatet med det