Slå hin hund
Fra : pwh

Dato : 29-11-05 21:15

Lille episode fra hverdagen.
Jeg følges tit med en Schæferhan på 8 år som er ret så dominerende.
Manden som ejer den (Kasmir) er mege rolig og behagelig.
Problemet er at Kasmir er meget dominerende overfor Tyson.
Det meste af tiden bøjer Tyson af og lader Kasmir bestemme.
Men idag kammede det lidt over og min Tyson gav igen,
samtlige gange gav Kasmir's ejer sin hund besked på at slappe af
uden effekt, til sidst gav han den et gevaldigt rap i røven med remmen.
Det hjalp sgu, jeg har sjældent set en hund bede om "godt vejr" på samme
måde som den "elefant" af af Schæfer gjorde det.

Så spørgsmålet er vel for så vidt, må man slå sin hund eller ej ???

Jeg skal skal da ærligt indrømme at Tyson har fået et par "Nødder",
når han har kørt den for langt ud.
Angel har jeg ikke slået endnu

/Jens

Fra : jopa

Dato : 29-11-05 21:43

pwh skriblede bla:

> Så spørgsmålet er vel for så vidt, må man slå sin hund eller ej ???

Der er forskel på at slå og så mishandle

Som du beskriver det kunne jeg da også finde på at gøre hvis det for eks
kunne afslutte et slagsmål.
Har dog ikke været ude for det.

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 30-11-05 12:03

> Der er forskel på at slå og så mishandle

Nemlig, jeg skelner skarpt imellem om man tilføjer sin hund smerte,
ellers er det jo mere en markering end et egenligt slag.

> Som du beskriver det kunne jeg da også finde på at gøre hvis det for
> eks kunne afslutte et slagsmål.

Han gjorde det for at undgå at der opstod et slagsmål, han skyndte sig
dog at fortælle bagefter at det absolut ikke var hverdagskost at Kasmir
blev slået.

> Har dog ikke været ude for det.

Det har jeg heller ikke med Angel endnu, jeg kan mindes 2 gange hvor
jeg har dasket til Tyson (ikke hårdt), den ene gang bed han hul i min hånd
fordi han var for ivrig efter at tage en pind fra mig, den anden gang var han
ved at rende lige ud foran en bil.
Så det er skam heller ikke hverdagskost her i huset at blive "slået".

/Jens

Fra : jopa

Dato : 30-11-05 14:38

pwh skriblede bla:

> Så det er skam heller ikke hverdagskost her i huset at blive "slået".

Man kan vel ikke sige at man er for eller i mod at slå hunde.
Hvis jeg kom ud for en situation med bid af et barn eller lignende ville jeg
da garanteret ikke kun slå min men også tæve den for derefter at skyde den
tilsidst.

Skulle jeg skille 2 hunde der sloges ville jeg da ikke tøve med at smaske
den en eller flere med remmen
Men ellers mener jeg som sagt ikke at det er nødvendigt med andet end hævet
stemmeføring eller et fast tag i nakken når man ellers har en omgængelig
hund i hverdagen.

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Winther

Dato : 30-11-05 14:40

> Nemlig, jeg skelner skarpt imellem om man tilføjer sin hund smerte,
> ellers er det jo mere en markering end et egenligt slag.

Jeg har svært ved at se hvorfor man skal slå sin hund så den ikke kan mærke
det. Hvis min hund opfører sig så uhensigtsmæssigt at jeg ikke har andre
løsninger, så vil det med garanti gøre så ondt at den ikke er i tvivl om, at
den bliver slået.

Fra : jopa

Dato : 30-11-05 15:04

Winther skriblede bla:
> Hvis min hund opfører sig så uhensigtsmæssigt at jeg ikke
> har andre løsninger, så vil det med garanti gøre så ondt at den ikke
> er i tvivl om, at den bliver slået.

Pas på nu kommer kvinderne efter os

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 30-11-05 18:13

> [...]
> mærke det. Hvis min hund opfører sig så uhensigtsmæssigt at jeg ikke
> har andre løsninger, så vil det med garanti gøre så ondt at den ikke

Man kan jo slå for at vise hunden alvoren i situationen, det behøver da ikke
nødvendigvis medfører en disideret smerte synes jeg.
De par gange jeg daskede til Tyson havde jeg det da dårligt med det bagefter,
havde jeg slået ham så han havde pevet ville jeg have haft det helt ad helvede til.
Man kender det da også fra hundene selv, de kan da godt markerer et
bid for at vise alvoren, de behøver jo ikke at bide hul hvergang.

/Jens

Fra : Søren LH

Dato : 30-11-05 19:09

"Winther" <Nobody@home.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> løsninger, så vil det med garanti gøre så ondt at den ikke er i tvivl om,

Hvis man giver en hund et dask, den ellers aldrig plejer at få, er jeg
overbevist om at det gør stort indtryk på hunden. Det er ikke smerte, men
overraskelsen over at far (mor) kan finde på det. Men hvis det er noget den
får et par gange om dagen skal der selvfølgelig nok mere til.........

Hvis du aldrig ellers råber ad hunden, og en dag pludselig råber FØJ!!!
(fordi der er en grund, selvfølgelig) vil hunden helt klart forstå, at det
her er alvor, selvom det ikke gør ondt. Men hvis du altid råber er der jo
ingen "overraskelseseffekt".

Fra : fam. Ager

Dato : 30-11-05 19:48

"Søren LH" <slh@DELETEcity.dk> skrev i en meddelelse news:438dec79$0.

> [...]
> her er alvor, selvom det ikke gør ondt. Men hvis du altid råber er der jo

jamen det er vel logik for perlehøns..

nogle perlehøns ihvertfald..(-;

mvh. marie

Fra : Clas Lau

Dato : 29-11-05 22:03

At slå sin hund - det lyder jo voldsomt...

Hvis min blev ved med at f.eks. være ulydig kunne jeg godt finde på at løbe
den op, tage fat i nakkeskindet og så sige et par alvorsord ind i "fjæset"
på den...

Jeg slår den kun når vi leger tagfat... der prøver han nemligt at komme så
tæt på mig uden at bliver ramt at mine dask mod han endeparti...

-Clas-

Fra : M. Andersen

Dato : 30-11-05 09:17

"Clas Lau" <clas@sleepmonsters.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg slår den kun når vi leger tagfat... der prøver han nemligt at komme så
> tæt på mig uden at bliver ramt at mine dask mod han endeparti...

Lige præcis - at tage fat i nakkeskindet og sige den et par borgerlige ord,
det er meget effektivt - jeg har gjort det 2 gange med den største hund,
begge gange hvor hun har lagt en kage på stuegulvet selvom hun er næste 2 år
(og 1½ år førsdte gang) lige efter at have været ude, men i regnvejr. Det er
hun ikke god til "Æv, mor det er vådt", men hun skal sgu!

Den lille vejer kun 1,7 kilo og hende behøver man bare se vredt på så
stryger maven gulvbrædderne. Tror ikke det bliver nødvendigt med nakkerusk
for hende *grin*

Mette

Fra : pwh

Dato : 30-11-05 12:08

M. Andersen wrote:
> Lige præcis - at tage fat i nakkeskindet og sige den et par
> borgerlige ord, det er meget effektivt -

Det prøvede han også først med Kasmir og det var ikke nok,
så jeg forstod da godt at han gav den et rap i røven til sidst.

/Jens

Fra : pwh

Dato : 30-11-05 12:06

Clas Lau wrote:
> At slå sin hund - det lyder jo voldsomt...

Det var også mere for at få lidt gang i debatten
Det er jo ikke politisk særligt korrekt at sige at man dasker til sin hund.

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 30-11-05 09:46

On Tue, 29 Nov 2005 21:14:58 +0100, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Så spørgsmålet er vel for så vidt, må man slå sin hund eller ej ???

Der er jo forskel på at slå og så tæske løs. Det er samme
problemstilling som vi har med børn. Man må ikke slå sit barn, men
hvor mange af os kan sige os helt fri for at have fået en på hovedet
eller i måsen? Det hører ligesom med.

Personligt har jeg både slået og sparket Vaks, og det ER altså ikke så
slemt som det lyder. Han har fået nogle dask over næsen når han
har været ved at æde mit tøj (og mig), fordi han mente at vi skulle
lege. Spark fik han osse under leg, når han kom med 50 km/t med
retning direkte mod mig. Jeg har prøvet at blive løbet over ende af
han og han banker som regel ind i knæene på mig, og det kan de altså
ikke holde til i længden. Så "sparkene" var mest en forsvarsmekanisme
fra min side for at få ham til at ændre retning. Altså ikke et
gevaldigt los...

Alt dette ligger dog tilbage indenfor hans første leveår, for da vi
fik Hansen, så var det ham der blev leget med og Vaks faldt helt ned
overfor os mennesker. Nu var der endelig en der var lige så hyperaktiv
som ham selv, og det var altså det der var galt.
Vil lige tilføje at hverken slag eller "spark" har haft den mindste
effekt på ham. Han er bestemt hverken håndsky eler underkuet... men nu
har han heller aldrig læst hvordan hunde reagerer, såeh...!
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : jopa

Dato : 30-11-05 11:15

Leyna skriblede bla:

> Personligt har jeg både slået og sparket Vaks,

Der er beviset: kvinder er generelt mere voldelige end mænd.
Jeg kan da nøjes med at smide en sutsko i hovedet på min så forstår han
alvoren

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 30-11-05 12:12

jopa wrote:
> Leyna skriblede bla:

> Der er beviset: kvinder er generelt mere voldelige end mænd.

Og Leyna er den allerværste

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 30-11-05 15:07

On Wed, 30 Nov 2005 12:11:59 +0100, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Og Leyna er den allerværste

Yes. jeg er rå!
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Leyna

Dato : 30-11-05 15:06

On Wed, 30 Nov 2005 11:14:56 +0100, "jopa" <spam@nøøø.invalid> wrote:

>Leyna skriblede bla:

>Der er beviset: kvinder er generelt mere voldelige end mænd.
>Jeg kan da nøjes med at smide en sutsko i hovedet på min så forstår han
>alvoren

Hmmm... men nu er Vaks jo en "dræberhund", så han skal jo lære det,
ikk'?

(Vaks er den mest lallede og glade hun man kan tænke sig. Stor og
legesyg, og så kan han lide alle, både mennesker og dyr. jojo, han har
virkelig taget skade!)
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : jopa

Dato : 30-11-05 15:15

Leyna skriblede bla:

> (Vaks er den mest lallede og glade hun man kan tænke sig. Stor og
> legesyg, og så kan han lide alle, både mennesker og dyr. jojo, han har
> virkelig taget skade!)

Jeg håber da i det mindste du er god ved din mand

Hold da helt kæft hvor det altid ender OT

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 30-11-05 18:16

jopa wrote:
> Leyna skriblede bla:

> Jeg håber da i det mindste du er god ved din mand

Du har da ikke fattet noget, det er da Vaks der er hendes mand

> Hold da helt kæft hvor det altid ender OT

Det er din skyld
Du ødelægger mit seriøse indlæg.

/Jens

Fra : jopa

Dato : 30-11-05 19:08

pwh skriblede bla:

> Du har da ikke fattet noget, det er da Vaks der er hendes mand

Nå ok så har hun da vist 2

> Det er din skyld
> Du ødelægger mit seriøse indlæg.

Ja men det er sjovere sådan

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 30-11-05 19:40

> Ja men det er sjovere sådan

Det er jo ikke meningen at det skal værer sjovt at have hund

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 30-11-05 20:59

On Wed, 30 Nov 2005 18:15:39 +0100, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Du har da ikke fattet noget, det er da Vaks der er hendes mand

Nænæ, Vaks er godt nok den eneste fertile han her i huset, men det ER
altså ikke ham jeg er gift med! *G*

>Det er din skyld

Ja, det er Johns skyld altsammen. Det er nok fordi han er schäfer
ejer!
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Leyna

Dato : 30-11-05 20:57

On Wed, 30 Nov 2005 15:14:53 +0100, "jopa" <spam@nøøø.invalid> wrote:

>Leyna skriblede bla:

>Jeg håber da i det mindste du er god ved din mand

Holder ham ligesom græsset. han bliver slået jævnligt og ellers holdt
nede!

>Hold da helt kæft hvor det altid ender OT

Hva' mener du dog? *G*
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Mus

Dato : 01-12-05 14:52

> Jeg kan da nøjes med at smide en sutsko i hovedet på min så forstår han
> alvoren
>

> --

He he ja hvem ville ikke det. Nu har vi jo ikke lugtet til dine sutsko

LN

Fra : pwh

Dato : 30-11-05 12:10

Leyna wrote:
> Personligt har jeg både slået og sparket Vaks,

Nå nu kommer det frem
Og jeg som troede at jeg skulle sables ned for at indrømme
at have givet Tyson et par "nødder"

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 30-11-05 15:11

On Wed, 30 Nov 2005 12:10:23 +0100, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Nå nu kommer det frem

Mener faktisk at jeg har nævnt det før, men Vaks har aldrig reageret
på det, så der skulle altså andre metoder til.

Hansen har jeg kun dasket til én gang, og det var da han jagtede en af
kattene.

>Og jeg som troede at jeg skulle sables ned for at indrømme
>at have givet Tyson et par "nødder"

Som nævnt andetsteds i tråden, så er der forskel på at slå/daske og
mishandle...

--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Broegger

Dato : 30-11-05 17:15

Leyna <leyna@leyna.dk> skrev news:qjcro1tr2gl2e1t5iqsm470brri7ktv8ns@
4ax.com:

> Hansen har jeg kun dasket til én gang, og det var da han jagtede en af
> kattene.

Der skulle han da have haft en godbid!

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerklanen.dk

Fra : Leyna

Dato : 30-11-05 21:00

On 30 Nov 2005 16:14:54 GMT, Broegger
<thomas@removethis-broeggerklanen.dk> wrote:

>Leyna <leyna@leyna.dk> skrev news:qjcro1tr2gl2e1t5iqsm470brri7ktv8ns@
>4ax.com:

>Der skulle han da have haft en godbid!

Hvem har rystet dit bur?
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : jopa

Dato : 30-11-05 21:02

Leyna skriblede bla:

> Hvem har rystet dit bur?

*LOL*

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Broegger

Dato : 02-12-05 10:41

Leyna <leyna@leyna.dk> skrev

> Hvem har rystet dit bur?

DET forstår jeg altså ikke

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerklanen.dk

Fra : driver

Dato : 02-12-05 14:50

"pwh" <gætselv@.dk> wrote in message
> [...]
>
> Så spørgsmålet er vel for så vidt, må man slå sin hund eller ej ???
>
> Jeg skal skal da ærligt indrømme at Tyson har fået et par "Nødder",

Hvis en hund er i slagsmål hører den næppe en kommando - den befinder sig i
en helt anden verden.
Derfor er det på sin plads at give den et ordentlig rap for at få den
tilbage til virkeligheden.
En anden måde at adskille hunde der er i slagsmål er at fjerne dem væk fra
hinanden ved at trække dem i halen. Problemet er hvis det er halekuperede
hunde det drejer sig om.
mvh
driver

Fra : pwh

Dato : 02-12-05 22:48

> Hvis en hund er i slagsmål hører den næppe en kommando - den befinder
> sig i en helt anden verden.

Hmm, de par gange Tyson har været oppe og slås har han nu reageret
godt nok på min kommando og stoppet.

> Derfor er det på sin plads at give den et ordentlig rap for at få den
> tilbage til virkeligheden.

Helt enig, Kasmir og Tyson var nu ikke kommet op og slås endnu.

/Je´ns

Fra : Broegger

Dato : 04-12-05 16:54

"driver" <XXmgcar@sport.dk> skrev

> En anden måde at adskille hunde der er i slagsmål er at fjerne dem væk
> fra hinanden ved at trække dem i halen. Problemet er hvis det er
> halekuperede hunde det drejer sig om.

Jeg lærte at det smarteste er at gribe hver sin hund i bagpoterne også
dreje op til vandret og trække bagud. Så er man også nogenlunde sikker på
at hunden ikke kan vende sig om og snappe. Og halelængden har heller ikke
den store betydning.

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerklanen.dk

Fra : Christina Jensen

Dato : 04-12-05 19:19

hejsa gruppe

jeg går ikke ind for vold, jeg mener ikke det er nødvendigt at slå eller
sparke sin hund, for at få den til at høre efter. hvis der er hundeslagsmål
kan det jo desværre nogen gange blive nødvendigt i den sidste ende, men
ellers forsøger jeg at skille dem ad med råb eller at gå imellem dem, og så
tage fat i den ene, og den anden, det plejer at hjælpe, ihvertfald de gange
jeg har været ude for det. Men vold løser
intet.......................................................

Fra : pwh

Dato : 04-12-05 21:15

Christina Jensen wrote:
> hejsa gruppe
>
> jeg går ikke ind for vold, jeg mener ikke det er nødvendigt at slå
> eller sparke sin hund, for at få den til at høre efter.

Hvornår vil du så betegne det som vold.

> Men vold
> løser intet

I tilfældet med Kasmir som jeg beskrev løste "vold" da glimrende
problemet, som eller kunnet have udviklet sig til et slagsmål.

/Jens

Fra : Christina Jensen

Dato : 05-12-05 08:46

man har mistet kontrollen når man begynder at slå sin hund.......

Fra : jopa

Dato : 05-12-05 09:08

Christina Jensen skriblede bla:
> man har mistet kontrollen når man begynder at slå sin hund.......

Vrøvl
Prøv du at have en sådan krabat som jeg har og så forestil dig hvad der
kunne ske hvis den ikke kunne stoppes.

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Christina Jensen

Dato : 05-12-05 18:08

Så burde du ikke have hund!!!

Fra : jopa

Dato : 05-12-05 18:22

Christina Jensen skriblede bla:
> Så burde du ikke have hund!!!

Det er ikke en hund men en dræbermaskine.

Hvis du forestiller dig 2 store schæfere i vildt slagsmål og du med din
spinkle kvindestemme kan råbe dig til at de holder op med at slås er du mere
naiv end godt er.
Ville du foreslå samtaleterapi eller fjernhealing eller hvordan ville du få
dem skilt af specielt hvis du var alene.

Ville til enhver tid ikke betænke mig på at slå med remmen, men jeg bør jo
nok heller ikke have hund.

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 05-12-05 18:32

> Det er ikke en hund men en dræbermaskine.

Milo er ihvertilfælde

/Jens

Fra : jopa

Dato : 05-12-05 18:47

pwh skriblede bla:

> Milo er ihvertilfælde

Korrekt
Han er af den dominerende slags der lige lægger hovedet ovenpå ryggen af
andre hunde, og tillader de det kan de da godt lege

Jeg har haft med hunde i mange år (schæfere mest) og jeg skal sgu ikke i
gang med at skille 2 store brød alene
Det kan sagtens blive mig der bliver bidt.
Og garanterer for at de ikke i kampens hede tager anstød af mit råberi.
Hundene kan være nok så godt opdraget.

ps skal siges at jeg aldrig pt har slået den, så må jeg ikke godt beholde
ham

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 05-12-05 19:22

jopa wrote:
> ps skal siges at jeg aldrig pt har slået den, så må jeg ikke godt
> beholde ham

Der er da ikke andre der tør have ham

/Jens

Fra : jopa

Dato : 05-12-05 19:32

pwh skriblede bla:

> Der er da ikke andre der tør have ham

Øv jeg troede da du var frisk på at passe ham til sommer når vi tager sydpå

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 05-12-05 19:51

> Øv jeg troede da du var frisk på at passe ham til sommer når vi tager
> sydpå

Nu skal du jo ikke snyde din pension for at vise rovdyret
frem for gode penge igen

/Jens (hvis dræberkat også bare ville æde Milo)

Fra : pwh

Dato : 05-12-05 18:27

Christina Jensen wrote:
> Så burde du ikke have hund!!!

Det var en lidt billig bemærkning.

/Jens

Fra : Christina Jensen

Dato : 05-12-05 19:04

jeg gider egentlig ikke kommentere det mere, det er blot min mening.

Fra : jopa

Dato : 05-12-05 19:21

Christina Jensen skriblede bla:
> jeg gider egentlig ikke kommentere det mere, det er blot min mening.

Hvad er din mening ? udover at jeg ikke må have hund.
Hvordan løser du en sådan konflikt.

Jeg lytter med glæde efter guldkorn

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 05-12-05 19:25

Christina Jensen wrote:
> jeg gider egentlig ikke kommentere det mere, det er blot min mening.

Ja og så længe man kan argumenterer godt for den er alt jo iorden.
Hvorfor i alverden skrive på usenet når man ikke gider at diskuterer,
det fatter jeg ikke en meter af.

/Jens

Fra : Winther

Dato : 06-12-05 13:05

"Christina Jensen" <ung24@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Så burde du ikke have hund!!!

Og du bør holde dig til klappehunde/tæppetissere

Fra : jopa

Dato : 06-12-05 15:03

Winther skriblede bla:

> Og du bør holde dig til klappehunde/tæppetissere

Selv ens egen skattebasse af en hund kan være et livsfarligt bekendtskab.
Tænker på den kvinde i Frankrig der har fået halvdelen af ansigtet bidt a af
sin egen Labrador (pas på jens)

Så at tro at man umiddelbart kun ved råb kan skille 2 hunde fra hinanden er
efter min ringe mening naivt.
Kræver i så fald at begge hunde lystrer komandoen.
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Christina Jensen

Dato : 06-12-05 18:29

i har åbentbart hø i ørene, herinde, jeg sagde at hvis hunde kommer op og
slås, og man ikke kan råbe dem ned, kan det blive nødvendigt med at slå, så
hør lige efter en anden gang.......

Fra : jopa

Dato : 06-12-05 18:39

> [...]
> op og slås, og man ikke kan råbe dem ned, kan det blive nødvendigt
> med at slå, så hør lige efter en anden gang.......

Ok det kan jeg så ikke se du har skrevet nogen steder, men skulle jeg have
overset det så undskylder jeg og vi er jo så enige

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 06-12-05 20:41

Christina Jensen wrote:
> i har åbentbart hø i ørene, herinde, jeg sagde at hvis hunde kommer
> op og slås, og man ikke kan råbe dem ned, kan det blive nødvendigt
> med at slå, så hør lige efter en anden gang.......

Og så blev Christina sur

/Jens

Fra : Gert

Dato : 06-12-05 22:27

On Tue, 6 Dec 2005 18:28:46 +0100, "Christina Jensen" <ung24@mail.dk>
wrote:

>i har åbentbart hø i ørene, herinde, jeg sagde at hvis hunde kommer op og
>slås, og man ikke kan råbe dem ned, kan det blive nødvendigt med at slå, så
>hør lige efter en anden gang.......

Godt Christina - Pus dem

Fra : pwh

Dato : 06-12-05 20:40

jopa wrote:
> Selv ens egen skattebasse af en hund kan være et livsfarligt
> bekendtskab. Tænker på den kvinde i Frankrig der har fået halvdelen
> af ansigtet bidt a af sin egen Labrador (pas på jens)

Mine er heldigvis kun 1/2 Labber, så skaden bliver nok ikke så stor
Resten er jo fredelige Schæfere og Rotter der er blandet i, så det går nok

/Jens (som efterdags bærer ansigtsmaske om natten)

Fra : x Vuf x

Dato : 07-12-05 00:06

On Tue, 6 Dec 2005 20:39:47 +0100, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>/Jens (som efterdags bærer ansigtsmaske om natten)

<Fniiiiis>
Den indre film ruller...

--
Vh Sonja sonpet(snabelA)pc.dk http://www.sonpet.dk

Papillonhvalpe haves. Kan ses på min HP

Fra : Eva Schmidt

Dato : 07-12-05 00:57

> Mine er heldigvis kun 1/2 Labber, så skaden bliver nok ikke så stor
> Resten er jo fredelige Schæfere og Rotter der er blandet i, så det går nok
>

> /Jens (som efterdags bærer ansigtsmaske om natten)

Pjat med dig Jens - har du måske ikke en pittbull kat, som vel nok skulle
kunne sætte et par småhunde på plads *GG*

mvh Eva

Fra : pwh

Dato : 07-12-05 09:13

> Pjat med dig Jens - har du måske ikke en pittbull kat, som vel nok
> skulle kunne sætte et par småhunde på plads *GG*
>
> mvh Eva

Den er faktisk den værste, han har en forkærlighed for at bide
mig i næsen når her kæler med ham, det gør ret nas

/Jens

Fra : Eva Schmidt

Dato : 07-12-05 09:59

> Den er faktisk den værste, han har en forkærlighed for at bide
> mig i næsen når her kæler med ham, det gør ret nas
>
> /Jens

Ak ja, kærlighed kan gøre ondt !!
Den ene af mine katte har i øvrigt samme mani - og ja, det gør nas .

mvh Eva

Fra : pwh

Dato : 07-12-05 10:17

> Ak ja, kærlighed kan gøre ondt !!
> Den ene af mine katte har i øvrigt samme mani - og ja, det gør nas .
>
> mvh Eva

Aha, så er det ikke kun min snude der åbenbart minder om en mus

/Jens