kattemiljø
Fra : Anelise Schou Nielse~

Dato : 29-11-05 15:06

hej NG
jeg har tidligere haft udekatte, men mine to nye ungkatte skal være
indekatte, i hvert fald indtil foråret, hvor jeg planlægger at få lavet en
katte"voliere".

Jeg er derfor interesseret i at høre om jeres erfaringer med store
kattemiljøer (gulv-til-loft). Jeg mener, at der herinde har været omtalt et
svensk firma, der fremstillede nogle solide kattemiljøer, men jeg kan ikke
finde linket.
Hvis I kan anbefale et bestemt mærke, hører jeg gerne om det.

Venlig hilsen, Anelise

Fra : Hanne Engermann

Dato : 29-11-05 17:50

> [...]
> finde linket.
> Hvis I kan anbefale et bestemt mærke, hører jeg gerne om det.

Annelise, prøv at kigge her:
http://www.katz.as/Kradsetraer.htm

De er bund-solide, vælter og bøjer ikke og er samtidigt dekorative.

Med venlig hilsen
Hanne Engermann
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : fam. Ager

Dato : 29-11-05 18:21

"Hanne Engermann" <mega-mcoKATTE@BAKKEmail.dk> skrev i en meddelelse

> Annelise, prøv at kigge her:
> http://www.katz.as/Kradsetraer.htm
>
> De er bund-solide, vælter og bøjer ikke og er samtidigt dekorative.

> [...]

æv linket virker ikke??.. )-;

mvh. marie

Fra : Ukendt

Dato : 29-11-05 18:38

"Hanne Engermann" <mega-mcoKATTE@BAKKEmail.dk> skrev i en meddelelse

> Annelise, prøv at kigge her:
> http://www.katz.as/Kradsetraer.htm

Dette link virker vist bedre:

http://www.katz.as/Kradsetraes-index-2.htm

Sultan-modellen er godt nok flot.

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : fam. Ager

Dato : 29-11-05 20:01

"Buffy" <Tjekmig(snabel-a)pc.dk> skrev i en meddelelse

> Dette link virker vist bedre:
>
> http://www.katz.as/Kradsetraes-index-2.htm
>
> Sultan-modellen er godt nok flot.
>
> Mvh. www.tjekmig.dk
>---------------

wow...(-;

uhh at ledes i fristelse... de ser lækre og solide ud!. og priserne er da
helt ok!!
mvh. marie

Fra : Anelise Schou Nielse~

Dato : 29-11-05 20:59

"Buffy" <Tjekmig(snabel-a)pc.dk> skrev i en meddelelse

> Dette link virker vist bedre:
>
> http://www.katz.as/Kradsetraes-index-2.htm
>
> Sultan-modellen er godt nok flot.
>
> Mvh. www.tjekmig.dk

hej Buffy og I andre

tak for svar og for linket - det var netop det link, jeg savnede.
Ja, Sultanmodellen er også den, jeg ville foretrække, men jeg mangler lidt
gulvplads til den, så i stedet vil jeg nok satse på modellen Tim.

Venlig hilsen, Anelise

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 29-11-05 21:46

> [...]
> Ja, Sultanmodellen er også den, jeg ville foretrække, men jeg mangler lidt
> gulvplads til den, så i stedet vil jeg nok satse på modellen Tim.

Må jeg på det varmeste anbefale Medved modellen.
Tre store bløde køjer og gode leje-muligheder.
Her i huset er det altid optaget

Nina

Fra : Anelise Schou Nielse~

Dato : 29-11-05 23:46

"Nina, Tender Tribes" <mail@tenderNOSPAMtribes.dk> skrev i en meddelelse

> Må jeg på det varmeste anbefale Medved modellen.
> Tre store bløde køjer og gode leje-muligheder.
> Her i huset er det altid optaget
>
> Nina

hej Nina
ja, men jeg synes, der mangler en hule, og hvad skal man/kattene bruge de
tre små forhøjninger allernederst til?
Hilsen, Anelise

Fra : Hanne Engermann

Dato : 30-11-05 10:19

> [...]
>
> hej Nina
> ja, men jeg synes, der mangler en hule, og hvad skal man/kattene bruge de

Blander mig lige:
Det er min erfaring, at kattene ikke bruger hverken huler eller rør, men
"går efter" hængekøjerne.

Fra : Sidsel Lykke Esperse~

Dato : 30-11-05 10:32

> Hanne Engermann skrev:
> Blander mig lige:
> Det er min erfaring, at kattene ikke bruger hverken huler eller rør, men

Jeps, vi sørgede også for at der var en dejlig stor hule og et legerør
på vores kattetræ, men det eneste sted der rigtig bliver brugt er
bestemt hængekøjen i toppen.

Med venlig hilsen
Sidsel Lykke Espersen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 30-11-05 11:58

Hanne skrev
<Blander mig lige: Det er min erfaring, at kattene ikke bruger hverken huler
eller rør, men
"går efter" hængekøjerne. >

Den erfaring kan jeg til fulde tilslutte mig )

--
Marianne Hellemose
katte ville vælge......

www.katteinfo.dk

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 01-12-05 20:59

On 2005-11-30 10:19:17 +0100, Hanne Engermann
<mega-mcoKATTE@BAKKEmail.dk> said:

> Blander mig lige:
> Det er min erfaring, at kattene ikke bruger hverken huler eller rør, men
> "går efter" hængekøjerne.

Yep, enig! Vi har for længst skrottet alt af den slags og erstattet
dem med tre hængekøjer
--
Knus fra Ann R
besøg også: http://kattehandel.dk

Fra : Lise Hudtloff Nielse~

Dato : 30-11-05 12:08

Jeg har et Medved, og det er meget populært, men ja, de tre dimser forneden
er ikke meget bevendt. Jeg har dog stillet en hule på den ene, og den bliver
flittigt benyttet, og der kommer en mere fra et aflivet miljø ind og stå
også. Men hængekøjerne er der klart rift om. Og så de lange stolper. Jeg har
dog også investeret i et et Baucis miljø, og der er endnu længere stolper,
og skovkattene nyder rigtigt at kunne strække ud.

Medved og Baucis blev 2.552 incl. levering. Men ok, det var i oktober, da de
havde rabat. Men de er vældig flinke at maile og tale med.

M.v.h.

Lise

Fra : Anelise Schou Nielse~

Dato : 30-11-05 16:13

"Lise Hudtloff Nielsen Bodenhoff" <lboden@mail.nospam.dk> skrev i en
meddelelse news:438d8809$0$46976$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> [...]
>
> Medved og Baucis blev 2.552 incl. levering. Men ok, det var i oktober, da
> de havde rabat. Men de er vældig flinke at maile og tale med.

Hej Lise og I andre Medved-brugere
Jeg er ved at blive overbevist af jeres beretninger om, at hængekøjer er
vigtigere end huler.
Nu har jeg så et spørgsmål mere:
står Medved helt stabilt af sig selv, eller har I fastgjort det til væggen
bagved?

Det er nemlig bl.a. det, der tiltaler mig ved modellen Tim, at den kan
fastgøres i loftet.
Bøllekatten, der er ca. 7 mdr., har så meget kraft og fart på, når han
springer rundt i mit nuværende kattemiljø, der er ca. 95 cm højt, at det
står og rokker, bundpladen er så også kun 40x74 cm.

Venlig hilsen, Anelise

Fra : Lise Hudtloff Nielse~

Dato : 30-11-05 17:07

Det står helt stabilt uden fastgøring i loftet. Bundpladen er også 100 bred
og 80 dyb, så det løber absolut ingen steder

Fra : Sidsel Lykke Esperse~

Dato : 29-11-05 19:16

> Anelise Schou Nielsen skrev:
<snip>

Vi har et Likita gulv-til-loft som både vi og kattene er ret glade for.
Der er dog ingen tvivl om at når det skal skiftes ud bliver det med et
Zeus fra Katz, da jeg så dem på udstillingen i Hjallerup og var
fuldstændig solgt! :)

Med venlig hilsen
Sidsel Lykke Espersen
- Tøm kattebakken ved privat svar