Hvilken processor tilhører hvilken socket?
Fra : torben

Dato : 29-11-05 14:27

Hej

Hvilken processor tilhører hvilken socket / hvilken socket tilhører hvilken
processor?

Hvor kan jeg se en liste over dette?
-
Torben

Fra : Villy Jensen

Dato : 29-11-05 16:47

> Hvilken processor tilhører hvilken socket / hvilken socket tilhører
> hvilken processor?
>
> Hvor kan jeg se en liste over dette?

Kik på:
http://www20.tomshardware.com/cpu/20041221/cpu_charts-10.html

Mvh Villy
http://hjem.get2net.dk/villy

Fra : torben

Dato : 29-11-05 20:20

Tak, for den . Men når jeg klikker på billedet kommer den kun frem i
forstørret tilstand i 1 sekund så går den ned igen. Så man ikke kan læse
den.

Hvad skal jeg gøre for at den bliver i forstørret tilstand?
-
Torben

Fra : torben

Dato : 29-11-05 20:36

Hej
Jo Nu gik det. Der dukkede det ikon op nederst til højre
´Automatisk tilpasning af billedstørrelse' finessen er nu frakoblet.

Den liste ser kodylt lækkert ud.
Mange tak!
-
Torben

Fra : Laziter [9440]

Dato : 29-11-05 21:02

"Villy Jensen" <diy4wd@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Kik på:
> http://www20.tomshardware.com/cpu/20041221/cpu_charts-10.html

Fin liste, omend ikke helt fejlfri..
Min T-Bred XP 1800+ (B model) har en standard vcore på 1,5 volt, iflg. Tom's
skulle den være 1,65 volt.

Mvh
Benjamin