Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Hotspots i Firefox
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 29-11-05 12:31

Hvordan kan det være at jeg i Firefox ikke kan se navnene i
hotspot-ansigterne på dette billede:
http://www.grandts.dk/Skolen/elever3.htm
når jeg godt kan på dette:
http://www.grandts.dk/Skolen/elever5.htm
og på andre?

De er lavet på samme måde, skulle jeg mene.

Mvh.: Jørgen Grandt

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 29-11-05 12:34

Jørgen Grandt skrev bl.a.:

> Hvordan kan det være at jeg i Firefox ikke kan se navnene i
> [...]

What! Nu kan jeg jo godt se dem! Altså når jeg følger linket, men
ikke når jeg når frem til siden/billedet via hjemmesiden. Mystisk ...

Mvh.: Jørgen

Fra : Frank Olieu

Dato : 29-11-05 13:43

_Jørgen Grandt_ skrev | wrote | écrivit (29-11-2005 12:33):

> What! Nu kan jeg jo godt se dem! Altså når jeg følger linket, men
> ikke når jeg når frem til siden/billedet via hjemmesiden. Mystisk ...

Du har 2 gange <map name="FPMap0"> efter <p> i din html...

--
Venlig hilsen | Kind regards | Cordialement
Frank

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 29-11-05 14:11

Frank Olieu skrev bl.a.:

[klip]

> Du har 2 gange <map name="FPMap0"> efter <p> i din html...

Tak for hjælpen!

Mvh.: Jørgen Grandt

Fra : Frank Olieu

Dato : 29-11-05 14:51

_Jørgen Grandt_ skrev | wrote | écrivit (29-11-2005 14:11):

> [stuff]

Velbekomme!
Du kunne også prøve at validere din kode, og rette fejlene:
http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.grandts.dk%2FSkolen%2Felever3.htm&charset=iso-8859-1+%28Western+Europe%29&doctype=Inline&verbose=1
Ved at overholde standarderne sikrer du at _alle_ kan få glæde af din hjemmeside...