ICS med NE1(ATM CARD)
Fra : Peter Ericson

Dato : 11-06-01 01:17

jeg har en win2k pro comp som er tilsluttet nettet, og en anden(win98) via
netværk som er tilsluttet win2k comp'en.
Jeg har i Network and Dial-up Connections
en ATM Connection den er enabled
en ATM ELAN Connection den er Network cable unplugged
en Local Area Connection 2 den er Enabled
og en Dial-up connection som hedder Netexpres den er connected

jeg har prøvet at share alle, hver eneste, jeg kan ikke finde ud af hvad der
er galt. jeg har også prøvet nogle proxy programmer, de er næsten alle
crashet :(
Er der nogen som har haft succes med at lave en ICS via en win2k maskine, så
vil jeg meget gerne hører fra dig-

/Peter Ericson