mp3 filer --> 6230 via bluetooth mulighede~
Fra : torben

Dato : 28-11-05 22:27

Hej

Er der andre muligheder for at overføre mp3 filer fra min pc til en 6230 og
6230i end den dims fra thansen:

http://thansen.dk/product.asp?c=629036592&n=1375758714&pn=1375758715

en USB Bluetooth dongle

Jeg tænker på evt. at kunne sende via internet eller huh?

mvh

Torben ( har netop modtaget min tlf. og kan ikke vente til thansen
åbner....)

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 29-11-05 03:37

On Mon, 28 Nov 2005 22:27:15 +0100, "torben"
<torbenFJERNDETTE@ka-net.dk> wrote:

>Hej
>
>Er der andre muligheder for at overføre mp3 filer fra min pc til en 6230 og
> [...]

fås billigere mange andre steder - f.eks. her:
http://www.mytrendyphone.dk/shop/productinfo.asp?id=NO%2EDA%2EDONG%2ECLAS1%2E

>Jeg tænker på evt. at kunne sende via internet eller huh?

Hvis du lommen fuld af penge kan du bare uploade din MP3-filer til et
eller andet sted på nettet og downloade dem igen f.eks. m. GPRS - så
løber prisen vel op i 20-40 kr. pr. nummer.

>Torben ( har netop modtaget min tlf. og kan ikke vente til thansen
>åbner....)

Jamen så vælger du da bare ovennævnte metode....

Alternativerne - hvis du kan vente til Hansen åbner biksen - er
overførsel via kabel, via infrarød eller ved at sætte en MMC-kortlæser
til din PC og overføre dem til din telefons hukommelseskort.

Sidstnævnte er det hurtigste.

Fra : torben

Dato : 29-11-05 12:35

Takker.

fandt denne her,

http://thansen.dk/product.asp?c=629984960&n=496906542&pn=1042422206

og da vi har sådan en biks liggende i byen. bliver det løsningen.

Tak for svaret.

God jul

mvh

Torben