Lidt hjælp til et lille video clip fra Fla~
Fra : mis

Dato : 28-11-05 21:13

jeger på jagt efter et lille video klip hvis nogle har
eller kan hjælpe

det dreje sig om den gamle serie ved navn Flash Gordon

han har et specielt rumskib der kan ses på et billede på denne link

http://www.jcrocket.com/flashgordon.shtml

i scenerne er det noget komisk, alla som om skibet meget tydeligt hænger i
en snor
med en stjerne kaster i måsen.

har ledt og ledt men kan ikke finde nogle video men kun billeder af den

er der nogle der kan hjælpe med at fremskaffe noget video materiel hvor man
kan se
hvordan og hvorledes det ser ud når den flyver osv

mvh

mis

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 28-11-05 21:23

Således skrev mis den Mon, 28 Nov 2005 21:13:11 +0100:

>er der nogle der kan hjælpe med at fremskaffe noget video materiel hvor man
>kan se
>hvordan og hvorledes det ser ud når den flyver osv

Du finder nok ikke noget lovligt, men du kan købe nogle af afsnittene
fra 30'erne på dvd for 70,- hos Axelmusic.dk

<http://axelmusic.dk/productDetails/826150208727>

Knud
--
Mate, this parrot wouldn't VOOM if you put four million volts through
it!

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 28-11-05 21:28

Således skrev Knud Winckelmann den Mon, 28 Nov 2005 21:23:29 +0100:

>Du finder nok ikke noget lovligt, men du kan købe nogle af afsnittene
>fra 30'erne på dvd for 70,- hos Axelmusic.dk

Hov, jeg ser lige at billederne kommer fra "Flash Gordon conquers the
universe", som kan fåes for 109,95
<http://axelmusic.dk/productDetails/089859824029>
hvis du ikke lige falder over et klip andetsteds.

Knud
--
"Klingon function calls do not have 'parameters' - they have
'arguments' -- and they ALWAYS WIN"

Fra : mis

Dato : 28-11-05 22:45

"Knud Winckelmann" <07032005@winck.dk> wrote in message

> Hov, jeg ser lige at billederne kommer fra "Flash Gordon conquers the
> universe", som kan fåes for 109,95
> <http://axelmusic.dk/productDetails/089859824029>
> hvis du ikke lige falder over et klip andetsteds.

well knud nu skal jeg bare bruge et lille klip hvor jeg kan se hvordan den
flyver til noget retro research, så kuy jeg slippe for at købe dvden og
måske bare
score et lille flyver klip, så er det alt jeg ønsker, men tak for links
indtilvidere

mis

Fra : Jesper

Dato : 28-11-05 22:46

mis <mis_mis@surfsunHEST.com> wrote:

> [...]
> kan se
> hvordan og hvorledes det ser ud når den flyver osv

Hvis du har bredbårndsforbindelse, så kan du hente den gamle Flash
Gordon serie ganske gratis på archive.org

URL på 3 linier:

http://www.archive.org/search.php?query=flash%20gordon%20AND%20mediatype
%3Amovies%20AND%20collection%3Afeature_films%20AND%20subject%3A%22Flash%
20Gordon%22
http://dvd.tradewho.com/

Fra : mis

Dato : 28-11-05 23:04

"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> wrote in message

> [...]
>
> http://www.archive.org/search.php?query=flash%20gordon%20AND%20mediatype
> %3Amovies%20AND%20collection%3Afeature_films%20AND%20subject%3A%22Flash%
hmmm der har du da fat i noget der,

det vil jeg da lige kigge nærmere på :)

takker

mis