nysen
Fra : Karina Nielsen

Dato : 28-11-05 21:27

Hej gruppe,

så er jeg tilbage igen*s*

Perle er begyndt her over weekenden at nyse utroligt meget... Er der nogle
af jer der ved noget om det?

Det plejer at være hende som sidder og kigger dumt på mig når det er mig der
nyser*g*

Jeg er lidt urolig, så jeg har på forhånd ringet til dyrlægen og bestilt tid
til et tjek....,)

Vh
Karina

Fra : Hanne Poulsen

Dato : 29-11-05 14:15

> [...]
> nyser*g*
>
> Jeg er lidt urolig, så jeg har på forhånd ringet til dyrlægen og bestilt tid

Er det kun nysen, er hun også snottet, render hendes øjne,
Hvis hun kun nyser og der ikke er andet sydes jeg at du skal se tiden an,
Min ene hunkat Jessica nyser også, ellers er der ikke noget galdt med
hende. dyrelægen siger at hun ellers er sund og rask, nu er det ikke
så'en at hun nyser hele tiden, men af og til.

Kærlig hilsen
Hanne

Med venlig hilsen
Hanne Poulsen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Hanne Engermann

Dato : 29-11-05 17:55

> [...]
> nyser*g*
>
> Jeg er lidt urolig, så jeg har på forhånd ringet til dyrlægen og bestilt tid

Kraftig og vedvarende nysen kan være en forløber for en chlamydia- eller
influenza-infektion. Hold øje med, om hendes øjne (måske kun det ene)
begynder at "vande", og om hun bliver snottet. - Du kan læse om begge
infektioner på www.netdyredoktor.dk

Med venlig hilsen
Hanne Engermann
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Karina Nielsen

Dato : 02-12-05 21:23

Nå, en lille opdatering på Perle:)

Jeg har netop haft hende til dyrlægen igen i dag - var også i onsdags, hvor
han tog feberen på hende og gav hende 2 insprøjtninger mod en virus.

Idag har hun så fået en vaccination.

Her til aften er hun så begyndt at gå rundt og kalde/pive - er det normalt
ved en vaccination?

Vh
Karina