T9 ordbog til Qtek 8310/HTC Tornado
Fra : jakob.thusgaard@gmai~

Dato : 27-11-05 22:24

Hej med jer,

Jeg har lige købt en Qtek 8310 også kendt som HTC Tornado (og SDA2,
Orange SPV C600 og i-mate SP5/SP5m). Den har bare ikke dansk ordbog og
det vil jeg gerne ændre på.

Har du derfor filen T9DanishLdb.dll til Windows Mobile 5 til en af
ovennævnte modeller eller noget der kommer meget tæt på, må du
endelig sende mig en kopi.

På forhånd tak !

Mvh,
Jakob

Fra : Ryan Kristensen

Dato : 01-12-05 12:06

On Sun, 27 Nov 2005 22:24:19 +0100, <jakob.thusgaard@gmail.com> wrote:

> Har du derfor filen T9DanishLdb.dll til Windows Mobile 5 til en af
> ovennævnte modeller eller noget der kommer meget tæt på, må du
> endelig sende mig en kopi.

Gmail vil ikke modtage den:
"host gmail-smtp-in.l.google.com[64.233.183.27]
said: 552 5.7.0 Illegal Attachment c1si273376nfe (in reply to end of
DATA
command)"

<url:http://ryankristensen.com/T9DanishLdb.zip>

--
Ryan Kristensen

Fra : jakob.thusgaard@gmai~

Dato : 01-12-05 14:33

Mange tak. Hvordan får jeg nu vredet armen om på registry'en, så jeg
får dansk med i ordogen?

/Jakob

Fra : Ryan Kristensen

Dato : 01-12-05 21:27

On Thu, 01 Dec 2005 14:32:34 +0100, <jakob.thusgaard@gmail.com> wrote:

> Mange tak. Hvordan får jeg nu vredet armen om på registry'en, så jeg
> får dansk med i ordogen?

Jeg går ud fra, at det fungere ligesom en c500.
<url:http://www.modaco.com/index.php?act=Print&client=printer&f=2&t=199368>

--
Ryan Kristensen