hvilken sang? in a restaurant..
Fra : Herbert Garonfolo

Dato : 27-11-05 18:44

in a restaurant.. on a mountain high.. ba da da da Ingen af os kan
huske hva sangen hedder.. stor firser sang..

Herb

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 27-11-05 18:48

Herbert Garonfolo skrev:

>in a restaurant.. on a mountain high..

Gangway - Mountain Song

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Ukendt

Dato : 27-11-05 21:37

On 27 Nov 2005 17:48:21 GMT, Ivan V. Klattrup wrote:

> Gangway - Mountain Song

De spiller den (og nogle få flere) 50 gange om dagen på Radio Viborg, som
jeg desværre er tvangsindlagt til at høre på mit arbejde
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 27-11-05 21:57

http://www.guleroden.dk/produkt.asp?id=58

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Ukendt

Dato : 28-11-05 10:32

On 27 Nov 2005 20:57:29 GMT, Ivan V. Klattrup wrote:

> http://www.guleroden.dk/produkt.asp?id=58

Tø-hø, ideen er god nok, men mit arbejde kræver mine sansers fulde brug -
også hørelsen.

Det underlige er, at når jeg spørger kollegerne om ikke de synes det er
irriterende, siger de: "Øhhh what? Nåeh, musikken.... jeg lægger slet ikke
mærke til den". Ak, ak, hvem der bare havde den evne
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Karina

Dato : 27-11-05 19:50

> in a restaurant.. on a mountain high.. ba da da da Ingen af os kan
> huske hva sangen hedder.. stor firser sang..

Hvis du mener mountain green, passer det med, at det er Mountain Song...

In a restaurant on a mountain green
They will smile, when you order
But they'll make you pay
As you raise yourself
up on feebles legs
You can hear how they giggle as they walk away.

osv...

Mvh
Karina

Fra : Herbert Garonfolo

Dato : 29-11-05 16:34

Jep, det er gangway, jeg mener! tusind tak for hjælpen allesammen!