jackstik adapter til nokia 6230i hvor
Fra : kim christensen

Dato : 27-11-05 15:15

kan man få en sådan adapter, da jeg gerne vil bruge tlf som mp3 afspiller.
men meget gerne med nogle bedre hørebøffer en de medfølgende.
har søgt lidt på google men hjææælp

Fra : Anders Pedersen

Dato : 27-11-05 19:54

Adaptoren hedder AD-15
og kan bla. købes på www.mytrendyphone.dk

Den koster ca 149kr
Jeg har selv købt den til min 6230i
Den følger med i nogle musik pakker

--
Med venlig Hilsen
Anders B Pedersen

Fra : kim christensen

Dato : 28-11-05 17:28

yezz yezz det var lige det jeg skulle bruge
tak
mvh kim
news.s0wxgdkbk69jru@anders...