Hjælp søges!!
Fra : Heidi Bech Petersen

Dato : 27-11-05 11:04

Hej NG

Som skrevet i tidligere indlæg: "Hvad skal vi gøre???" har vi fået
kattekillinger i logi... Der er nu kun to tilbage.. Men vi kan simpelthen
ikke finde plads til dem nogen steder... Så nu er vi desperate, da vi skal
til og ud og rejse. Jeg ved godt det ikke er god etik at bortgivet katte,
men jeg håber virkelig der er en her der mangler eller har plads til en
eller to ekstrem søde og kælen hankillinger. De er begge vaccineret og har
fået ormekur. De er helt dus med kattebakken og er 16 uger gl. Jeg har
simpelthen ikke samvittighed til at se dem gå rundt ude i vores fyrrum, det
bliver også snart for koldt.og kan heller ikke få dem passet mens vi er på
ferie.. Vores to egne skal på ferie ved "farmor"... Så hvis der er en der
kan hjælpe så skriv meget gerne en mail. Vi bor i Brovst.

Mvh Heidi

Fra : Marianne

Dato : 27-11-05 18:48

"Heidi Bech Petersen" <hbFJERNMIG@petersen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> er på ferie.. Vores to egne skal på ferie ved "farmor"... Så hvis der er
> en der kan hjælpe så skriv meget gerne en mail. Vi bor i Brovst.

Hej Heidi

Er killingerne vant til hunde?

Hilsen
Marianne

Fra : Heidi Bech Petersen

Dato : 27-11-05 19:40

"Marianne" <doggyvuf@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Heidi
>
> Er killingerne vant til hunde?
>
> Hilsen
> Marianne
Hej Marianne

Naboen har været her et par gange med hans hund og den har de været meget
interesseret i at komme i kontakt med.. Men det ville hunden i hver tilfælde
ikke.. Så jeg ved ikke hvordan de er med hunde. Men de virker ikke bange...
Tvært imod..Mere nysgerrig...

Hilsen Heidi