Kat og ilder/fritte
Fra : Tøsen

Dato : 27-11-05 09:40

Kan de enes ?
Vel og mærke en ilder der render løst rundt og bruger kattebakken når det er
nødvendig.
Dog kalder min veninde den en fritte ... hvad er forskellen ?

Hun står og skal til at flytte sammen med hendes kæreste og han har nemlig
en kat og de vil meget gerne vide om det kunne lade sig gøre

Tøsen

Fra : Sabina H.

Dato : 27-11-05 10:14

Tøsen wrote:
> Kan de enes ?
> Vel og mærke en ilder der render løst rundt og bruger kattebakken når
> det er nødvendig.
> Dog kalder min veninde den en fritte ... hvad er forskellen ?

i daglig tale, ingen..... rent genetisk under 1%......
langt de fleste ildere/fritter der lever som kæledyr i dag, er en og samme
race....

> Hun står og skal til at flytte sammen med hendes kæreste og han har
> nemlig en kat og de vil meget gerne vide om det kunne lade sig gøre

det kommer meget an på dyrene... i vores hjem enes de fint.... dig kan vores
ene hunkat ikke lide kræet, og undgår det helst, mens den anden gerne leger
med den så ofte det er muligt ;)

--
Knus, Sabina

Se vores skønne persere på