Asus A8N-SLI - Vil ikke starte efter strøm~
Fra : Brian S Jensen

Dato : 26-11-05 23:28

Hej

Har en maskine stående med Asus A8N-SLI bundkort, som
nægter at kunne tænde efter strømmen har været helt fra
den - efter nogen tid / nogle forsøg, så kan den dog

Maskinen kører ellers fint

Nogle bud ?

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Johnny Andersen

Dato : 26-11-05 23:39

"Brian S Jensen" <m3m5@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> nægter at kunne tænde efter strømmen har været helt fra
> den - efter nogen tid / nogle forsøg, så kan den dog

Hvilken PSU bruger du? - f.esk. er det et kendt problem med en chill
innovation 520 A2.

/Johnny

Fra : Hans

Dato : 27-11-05 00:40

Johnny Andersen wrote:
> "Brian S Jensen" <m3m5@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvilken PSU bruger du? - f.esk. er det et kendt problem med en chill
> innovation 520 A2.

Jeg havde det samme problem på et Asus P4C800-E Deluxe sammen med en Chill
510 W, og det forsvandt da jeg skiftede PSU.

Hans

Fra : Johnny Andersen

Dato : 27-11-05 00:59

> Jeg havde det samme problem på et Asus P4C800-E Deluxe sammen med en Chill
> 510 W, og det forsvandt da jeg skiftede PSU.

Trode at den "ældre" version var ok....
Mange har "ristet" deres bundkort og andet hardware , med den nye version
(520W A2)

/netsat

Fra : Hans

Dato : 27-11-05 04:15

Johnny Andersen wrote:
> "Hans" <nospam@kvik.org.invalid> skrev i en meddelelse
>
> Trode at den "ældre" version var ok....
> Mange har "ristet" deres bundkort og andet hardware , med den nye
> version (520W A2)

Nej desværre, det er ikke kun ATX 2.0 versionen som har dette fænomen med
visse bundkort.

Hans