Udstyr købes - hundeslæde.
Fra : Clas Lau

Dato : 26-11-05 22:13

Hejsa NG.

Er der nogle der kender danske butikker som sælger slædeudstyr - alternativt
så private som sælger noget brugt udstyr?

Links og telefonnumer modtages gerne.

Mvh

-Clas-

Fra : Carina

Dato : 26-11-05 23:01

http://www.hike.dk/

for evt kun sele : http://www.hnb.dk/

for udenlandske: http://gearfordogs.com/main.cfm

http://www.nes-sledeverksted.no/

og så er der lige dogscooters http://www.dogscooter.com/

Jeg bruger selv mine til at trække mig på inliners - har x backseler til
dem, en færdigkøbt i norge og en hjemmelavet, da jeg ikke kunne finde en der
passede helt 100% - det sker at der sælges brugte slæder(m/hjul) på
www.dba.dk
/Carina
www.aussies.dk

Fra : Naja

Dato : 29-11-05 10:19

Hejsa
Hvad er det du søger?
eg har eksembelvis en vogn til salg
Hilsen Dyma
www.narsarsuaq.dk

Fra : Clas Lau

Dato : 29-11-05 19:56

Ok - hvad og hvor kan jeg evt. se den/dem?

-Clas-

Fra : Imeq

Dato : 29-11-05 11:14

Hej Clas
Jeg har faktisk to vogne til salg som du kan bruge til dine hunde
Hilsen Dyma
www.narsarsuaq.dk