Mobiltelefon med indbygget diktafon
Fra : Ole Sørensen

Dato : 26-11-05 22:06

Findes der nogle mobiltelefoner med indbygget digital diktafon? Og hvor lang
tid kan man evt. optage på dem? Kan den optage samtaler?

hilsen ole

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 26-11-05 23:17

Ole Sørensen skrev:

> Findes der nogle mobiltelefoner med indbygget digital diktafon?

Både min SE T610 og min SE K700i kan optage lyd. Den sidste har
plads til flere timers optagelse.

>Kan den optage samtaler?

Den kan optage hvad som helst, men jo større afstand, jo svagere.
Det kan ikke reguleres.

--
Bertel

Fra : Ole Sørensen

Dato : 28-11-05 00:58

Bertel Lund Hansen wrote:
> Den kan optage hvad som helst, men jo større afstand, jo svagere.
> Det kan ikke reguleres.

Tak for svaret. Men jeg mente, om den kan optage de samtaler der bliver ført
på telefonen. Kan den opfange den indgående lyd? Eller den kan måske ikke
bruges som lydoptager når man ringer?

hilsen ole

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 28-11-05 01:44

Ole Sørensen skrev:

> Tak for svaret. Men jeg mente, om den kan optage de samtaler
> der bliver ført på telefonen.

Det tror jeg ikke.

--
Bertel

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 28-11-05 04:27

Ole Sørensen submitted this idea :
> Tak for svaret. Men jeg mente, om den kan optage de samtaler der bliver ført
> på telefonen. Kan den opfange den indgående lyd? Eller den kan måske ikke
> bruges som lydoptager når man ringer?

K700 kan godt optage en samtale, desværre kan den først sættes igang
med at optage når forbindelsen er opnået. Den kan også optage når der
ikke er en samtale igang.

Fra : Ole Sørensen

Dato : 28-11-05 21:12

Henrik Stidsen wrote:
> K700 kan godt optage en samtale, desværre kan den først sættes igang
> med at optage når forbindelsen er opnået. Den kan også optage når der
> ikke er en samtale igang.

Ok tak. Men jeg får desværre brug for en separat mini-mikrofon og mikrofon
til min fastnettelefon, så jeg tror at jeg vælger en lille model fra
Olympus:
http://www2.olympus.dk/consumer/2581_VN-240_PC.htm
Den mindste VN-120 med 2 timers optagetid koster 350 kr.

hilsen ole