Loppemiddel til hvalp?
Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 26-11-05 20:08

Hej

De her forskellige typer loppemiddel man drypper i nakken af hundene -
kan de bruges på en hvalp på 10 uger?

-snart med hund: http://vedskovens.dk/d/hv/2005_olivia/051030/051030_d2.htm

Fra : jopa

Dato : 26-11-05 20:44

Mads Lie Jensen skriblede bla:
> De her forskellige typer loppemiddel man drypper i nakken af hundene -
> kan de bruges på en hvalp på 10 uger?

Ja da

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 26-11-05 21:24

On Sat, 26 Nov 2005 20:44:03 +0100, "jopa" <spam@nøøø.invalid> wrote:

>Ja da

Dejligt.
Der stod ikke noget om hundens alder på pakken som min far havde
liggende - så jeg var lidt i tvivl.

-snart med hund: http://vedskovens.dk/d/hv/2005_olivia/051030/051030_d2.htm

Fra : x Vuf x

Dato : 26-11-05 21:26

On Sat, 26 Nov 2005 20:07:40 +0100, Mads Lie Jensen wrote:

>Hej
>De her forskellige typer loppemiddel man drypper i nakken
>af hundene - kan de bruges på en hvalp på 10 uger?

Nej; på så unge dyr kan du kun bruge Frontline eller Advantage!

--
Vh Sonja sonpet(snabelA)pc.dk http://www.sonpet.dk

Papillonhvalpe haves. Kan ses på min HP

Fra : jopa

Dato : 26-11-05 21:38

x Vuf x skriblede bla:

> Nej; på så unge dyr kan du kun bruge Frontline eller Advantage!

De fleste loppemidler kan bruges på hvalpe fra 8 ugers alderen nogle enda
helt ned til 2 ugers alder

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : jopa

Dato : 26-11-05 21:43

jopa skriblede bla:
> De fleste loppemidler kan bruges på hvalpe fra 8 ugers alderen nogle
> enda helt ned til 2 ugers alder

Glemte lige :

http://zora.dk/lopper.jpg

Har forøvrigt aldrig selv haft brug for noget sådant.
Tror loppeproblemet er størst ved dem der samtidig har katte

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : harens

Dato : 30-11-05 15:30

" Mads Lie Jensen" skrev d. 26-11-05 20:08 dette indlæg :
> Hej
>
> De her forskellige typer loppemiddel man drypper i nakken af hundene -
> [...]

Alle hunde får lopper på et eller andet tidspunkt,hvis det kun er en
inde hund sker det selvfølgelig ikke, men alle går vel tur med
hunden!!!!!

Pas på med loppe midler der går i blodbanerne,det kan en lille hvalp
ikke tåle. Brug en front line spray der lægger sig på pelsen

http://www.kandu.dk/

Fra : jopa

Dato : 30-11-05 15:42

harens skriblede bla:

> Pas på med loppe midler der går i blodbanerne,det kan en lille hvalp
> ikke tåle. Brug en front line spray der lægger sig på pelsen

Tag en tur på apoteket og du vil opdage at nogen midler kan bruges helt ned
til 2 ugers alderen.

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk