PCI-X & PCI-Express samme ??
Fra : Sørensen

Dato : 26-11-05 18:47

er PCI-X & PCI-Express det samme ??

min scsi controller understøtter PCI-X ?
--
vh.
Sørensen

Fra : Ukendt

Dato : 26-11-05 19:04

Sørensen wrote:
> er PCI-X & PCI-Express det samme ??
>
> min scsi controller understøtter PCI-X ?

Nej, det er ikke det samme. google er din ven hvis du vil vide hvad de 2
ting er, men du får ikke held med at smide din PCI-X controller i en
PCI-e slot.

X2 4800+ 3GB RAM, 15K RPM RAID0... pimped out ride...

Fra : Sørensen

Dato : 26-11-05 19:07

""Claus skrev

> Nej, det er ikke det samme.

takker ! rimelig Hård maskine Du har

Fra : Ukendt

Dato : 26-11-05 19:44

Sørensen wrote:
> ""Claus skrev
>
> takker ! rimelig Hård maskine Du har

Den har også været alt alt alt for dyr, kun fordi jeg arbejder med sådan
noget skidt at den er gået hen og blevet sådan en bamse.

X2 4800+ 3GB RAM, 15K RPM RAID0... pimped out ride...