A history of violence: En minianmeldelse
Fra : Jens Bruun

Dato : 26-11-05 16:49

Tvunget af omstændighederne var jeg i går aftes i biffen og se [subject].
For at gøre en lang historie kort: Jeg fatter ikke, at denne film har fået
så rosende omtale. Den var så propfyldt af amerikanske stereotyper, at det
halve kunne være løgn: Lidt velkoreograferet ultravold; en hustru med stram
røv og fast hud (der passende blev vist frem i et nøgenklip, så også
husarerne havde lidt at gå hjem med), en sympatisk og antivoldelig søn, der
på bedste Dirty Harry-vis alligevel viser sig at leve op til den amerikanske
drøm, da han med lidt fysisk magtudøvelse (hvor har han dog lært det?)
sætter skolens alfa-han på plads, en datter, der næsten ikke kunne sige sine
replikker af bar nuser-puser-hed, en hovedperson der holder sin mystiske
fortid hemmelig, men så forstår at slå skurkene ihjel med den flotteste
stil, der er set siden Karate Kid IV osv. osv. Gaaaaab.

Jeg er ikke vred - jeg er bare _så_ skuffet!

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 11/19/05)

Fra : Ukendt

Dato : 26-11-05 17:19

Jens Bruun wrote:

> Jeg er ikke vred - jeg er bare _så_ skuffet!

Det der er 'finurligt' ved den, er jo at alt går så ultra-super-duper
langsomt ind imellem de episoder hvor der sker noget, det giver den et
sjovt lille drej... andet er der ikke at hente i den.

X2 4800+ 3GB RAM, 15K RPM RAID0... pimped out ride...

Fra : Dan

Dato : 26-11-05 20:45

Godt jeg så filmen før du "anmeldte" den.

Bortset fra at der går lige lovlig meget Steven Seagal i den til sidst er
den da ganske udmærket, og Viggo kan tilføje endnu en god film til sit CV.