Billigste telefonnummer
Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 26-11-05 10:28

Hvordan får jeg billigst et nyt telefonnummer?
Det skal porteres med det samme så evt bonus er ligegyldigt.
Telia Tal til 50 kr er en mulighed, men der er så mange problemer med de
pakker (HLR fejl)

Nogen der har overblik over TDC, Sonofon ect startpakker ?
--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk www.gromit.dk/dvd
www.recordere.dk

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 26-11-05 10:38

måske Unotel http://www.unotel.dk/produkter/solo.asp
http://www.unotel.dk/priser/mobil_010705.asp?kunde_type=privat

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 27-11-05 00:33

> måske Unotel http://www.unotel.dk/produkter/solo.asp
> [...]

Interessante priser, men jeg kan ikke se noget om nogen startpakke.
Takker

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 27-11-05 02:05

Michael Lund Sørensen skrev:

>men jeg kan ikke se noget om nogen startpakke.

startpakken er såmænd bare oprettelse 99 kr (de 99 kr er så taletid) 2 -3
dage efter betaling kommer der et brev med nyt sim-kort og så er man
faktisk "kørende", alt derudover foregår fra deres hjemmeside.

der er selvfølgelig telefonsvarer, udlandstelefoni, gprs/mms hvis man
ønsker det.

ellers har de en faq her
http://www.unotel.dk/support/faq-2.asp?id=1

Personligt er jeg glad for at de ikke sætter noget bestemt forbrug pr
måned, da jeg i flere måneder om året bruger for under 1 kr (2 - 3 sms'er)

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Flemming

Dato : 26-11-05 10:51

Michael Lund Sørensen wrote:
> Hvordan får jeg billigst et nyt telefonnummer?
> Det skal porteres med det samme så evt bonus er ligegyldigt.
> Telia Tal til 50 kr er en mulighed, men der er så mange problemer med
> de pakker (HLR fejl)

Tele2 ?

http://www.editorial.tele2.dk/?page=privat_mobil_tele2mobilonline&t2page=privat_mobil_tele2mobilonline

Mvh. Flemming

Fra : Esben 9340

Dato : 26-11-05 11:55

Altså bortset fra at Tele 2 har den ringeste dækning i Danmark fordi de
kører på sonofandens net, så vær MEGET opmærksom på at du betaler for
noget
der ikke virker optimalt.dækning iflg dem selv 98 % af danmark, fakta de
dækkerabsolut ikke 98 % af danmark snarere 2 de store byer kommer du
udenfor er det ikke værd at snakke om.
Esben

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 26-11-05 12:17

> [...]
> der ikke virker optimalt.dækning iflg dem selv 98 % af danmark, fakta de
> dækkerabsolut ikke 98 % af danmark snarere 2 de store byer kommer du

Aha - derfor SONOFON er den andenstørste operatør i DK?

Desuden har det intet med spørgsmålet at gøre, da han jo skriver at nummeret
skal porteres væk med det samme..

--
Jeppe Vestergaard
Email: Jeppe at dailyrush denmark - omskriv selv

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 27-11-05 00:34

> Tele2 ?
>
> http://www.editorial.tele2.dk/?page=privat_mobil_tele2mobilonline&t2page=privat_mobil_tele2mobilonline
>

> Mvh. Flemming

Ja Tele2 har en til 50 kr, men jeg vil portere til Tele2, så det skal være
et andet selskab.

Fra : Thomas H.

Dato : 26-11-05 12:05

"Michael Lund Sørensen" <laeses_ikke@gromit.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> pakker (HLR fejl)
>
> Nogen der har overblik over TDC, Sonofon ect startpakker ?

Det billigste må da være telmore, der koster det 199,- hvoraf de 199,- er
sat ind på kontoen fra starten.. Det må i sidste ende jo så blive til et
gratis telefon nr..

Kig evt. her: https://www.telmore.dk/signup/signup.jsp

Telmore kører desuden på TDC's net, hvor dækningen ikke fejler noget.

Med Venlig Hilsen
Thomas Hupfeldt.

Fra : Ukendt

Dato : 26-11-05 12:35

"Thomas H." <condor-9NOSPAM@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Kig evt. her: https://www.telmore.dk/signup/signup.jsp
>
> Telmore kører desuden på TDC's net, hvor dækningen ikke fejler noget.

Jeg har også rigtig gode erfaringer med Telmore i de 5 år jeg har været
kunde hos dem, aldrig noget bøvl med dem.

Kim Larsen

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk

Fra : Kim S

Dato : 27-11-05 00:15

> [...]
> sat ind på kontoen fra starten.. Det må i sidste ende jo så blive til et

Telmore har et minimumsforbrug, det har UnoTel ikke...

Mvh, Kim

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 27-11-05 00:39

Kim S skrev:

> Telmore har et minimumsforbrug, det har UnoTel ikke...

Nummeret skal stadig porteres med det samme.

--
Bertel

Fra : Ukendt

Dato : 27-11-05 01:35

"Kim S" <JohnDoe@Falskmail.dk> skrev i en meddelelse
> "Thomas H." <condor-9NOSPAM@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Telmore har et minimumsforbrug, det har UnoTel ikke...

Jeg skifter også til UnoTel (fra Telmore). Det haster dog ikke vildt meget
(bliver først en gang i det nye år) og jeg er heller ikke vild med deres 99
kr. oprettelsesgebyr, der vil gå lang tid før det er tjent hjem. Men deres
øvrige prispolitik er yderst fornuftig.

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 27-11-05 00:21

> [...]
> sat ind på kontoen fra starten.. Det må i sidste ende jo så blive til et

Så misforstår du jo hvad jeg spørger om.

Jeg vil købe en telefon ved Tele2 og tilbuddet forudsætter at jeg porterer
mit nuværende nummer til Tele2.
Men mit nuværende Telmore nummer får Tele2 ikke. Istedet vil jeg købe en
billig startpakke eg Telias 50 kr tilbud og portere det.
Derefter bliver telefonen unlocked og mit telmore nummer ryger i.
Jeg betaler naturligvis min forpligtelse til Tele2, og så farvel til dem.

Fra : Rasmussen

Dato : 27-11-05 12:09

> Jeg vil købe en telefon ved Tele2 og tilbuddet forudsætter at jeg porterer
> mit nuværende nummer til Tele2.

Hvis det er et tilbud på tele2kroner, gælder tilbudet også hvis du er kunde
hos dem i forvejen.

Jeg har lige købt en billig telefon hos dem og jeg startede med at købe en
startpakke hos Tele2 . Derefter var jeg jo kunde og kunne købe en telefon.

For mig var det det billigste, da det kostede gratis af få en startpakke.

Fra : Ukendt

Dato : 26-11-05 12:40

> [...]
> pakker (HLR fejl)
>
> Nogen der har overblik over TDC, Sonofon ect startpakker ?
Hej.
Hvis du skal ha' et tlf. billigst - måske gratis - kan du evt.
Bestille et på www.mixit.dk. (TDC)
Så vidt jeg ved er det gratis, der skulle ovenikøbet være 10 kr.
taletid på kortet.
Det er vist den billigste måde at få fat i et kort på.
Om du så kan portere nummeret nemt og smertefrit er en anden sag.
mhv
Erling

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 27-11-05 00:25

"at" <"erling.s(at)NOgmail.com"> skrev i en meddelelse

> [...]
> Det er vist den billigste måde at få fat i et kort på.
> Om du så kan portere nummeret nemt og smertefrit er en anden sag.

Det er rimeligt interessant (læs: SUSPEKT) at TDC ikke oplyser hvad
startpakken indeholder på deres hjemmeside...

Fra : Fischer

Dato : 27-11-05 07:33

> Det er rimeligt interessant (læs: SUSPEKT) at TDC ikke oplyser hvad
> startpakken indeholder på deres hjemmeside...

Som Erling skriver, så er der 10 kr. taletid på SIM-kortet.
Der er ellers intet suspekt ved Mixit Kontant - det er fuldstændig uden
forpligtelser af nogen art.

Men hvis du vil spare lidt tid, så må du nok købe en eller anden startpakke
nede på tanken.

*Fischer

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 01-12-05 18:08

> Det er rimeligt interessant (læs: SUSPEKT) at TDC ikke oplyser hvad
> startpakken indeholder på deres hjemmeside...

Fik svar fra TDC på spørgsmål fra den 27.11

"Jeg beklager, at informationerne ikke er tydelige, men jeg kan så fortælle
dig, at startpakken indeholder 100 kr i taletid, nyt mobilnummer og
tilhørende mobilsvarnummer."