Anbefaling for bundkort der undetstøtter d~
Fra : L

Dato : 25-11-05 21:32

Hej

Jeg ville være taknemmelig for nogen anbefalinger af bundkort,
der undetstøtter dual-core og har 5x PCI-32.

De 5x PCI-32 er vigtige, da jeg har en del kort, der skal kunne
klemmes i maskinen.

Perfekt ville være et kort, der har en PCI-e for grafikkortet, og
resten PCI-32 slots.
Da dette dog formentlig ikke findes, regner jeg med at skulle bruge
AGP til grafikkortet.

Det betyder ikke så meget om det er til en Intel eller AMD cpu.

Chipsettet ma dog ikke være VIA.
Se evt. hertil:
http://forums.viaarena.com/messageview.aspx?catid=54&threadid=65393&STARTPAGE=1&FTVAR_FORUMVIEWTMP=Linear

Mvh.
Lars

Fra : Ulrik Løye

Dato : 25-11-05 22:43

"L" <GSZJKIPEVTBV@spammotel.com> wrote in message
> [...]
> AGP til grafikkortet.
>
> Det betyder ikke så meget om det er til en Intel eller AMD cpu.

Det tror jeg ikke du kan få - men du kan overveje at erstatte et af dine PCI
kort til PCIe kort.

I så fald er dette et bud:
http://www.gate2prices.dk/hardware/hardware-vis.asp?Kode=H016637

Det board understøtter Athlon X2: