Det nye Leætherstrip album
Fra : Thomas Jespersen

Dato : 25-11-05 20:15

Er der nogle der har hørt det nye Leætherstrip album, hvad stil er det?

Minder det om "Serenade for the Dead" eller er det gode gamle Claus
Larsen vi har igen?

Fra : Anders

Dato : 25-11-05 21:38

"Serenade for the Dead" er da et fedt album....

-Anders

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 25-11-05 21:43

Anders wrote:
> "Serenade for the Dead" er da et fedt album....

Ja jeg synes den er ok, men jeg kan bedst lide noget ala "Fit for Flogging"

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 26-11-05 02:49

Thomas Jespersen wrote:
> Er der nogle der har hørt det nye Leætherstrip album, hvad stil er det?
>
> Minder det om "Serenade for the Dead" eller er det gode gamle Claus
> Larsen vi har igen?

Tak for info, anede ik han havde lavet et nyt, det må jeg lige hente
*host* have fat i *host* købe

--
MVH: Esben von Buchwald
http://www.sbn.as

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 26-11-05 03:03

Esben von Buchwald wrote:

> Tak for info, anede ik han havde lavet et nyt, det må jeg lige hente
> *host* have fat i *host* købe

Lol! Du må gerne skrive tilbage hvordan det er.

Claus Larsen/LeaetherStrip har forørvigt startet en blog:

http://www.myspace.com/leaetherstrip

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 26-11-05 19:04

Thomas Jespersen wrote:
> Er der nogle der har hørt det nye Leætherstrip album, hvad stil er det?

Så har jeg fået fat i hans "Suicide Bombers" EP, og det holder 100%
Stilen er som vi kender den.