Netværk over linksys router
Fra : GHOSTEREN

Dato : 25-11-05 17:24

Hej gruppe

Jeg sider med 2 computer over en Linksys Cable/Dsl Router
Hve computer har Xp installered jeg kan se hvad der der delses på den
anden
computer men når jeg prøver at dobelt klik på mappen siger den noget ala
at
jeg skal kontakte min admin..... som jo er mig selv ;))

Skal jeg åbne nogle interne porte før det virker.

Håber jeg har forklaret problemet godt nok.

M.v.H

Carsten

Fra : allan

Dato : 26-11-05 08:03

A. Har du delt drevene på PCerne?
B. Lav en gæstekonto på begge PCerne

Mvh
Allan

Fra : GHOSTEREN

Dato : 26-11-05 10:46

Hej Allan

Ja jeg har delt nogle ting/mapper, det med gæstekonto forstår jeg ikke
helt,
logger jo ind som admin....
Men nu du siger det kan jeg se at den ene computer har selv lavet en
gæstekonto, skal jeg også lave det på den anden og så gå via dem før jeg
kan
åbne mapperne.

M.v.H

Carsten

Fra : allan

Dato : 26-11-05 11:54

> [...]
> Men nu du siger det kan jeg se at den ene computer har selv lavet en
> gæstekonto, skal jeg også lave det på den anden og så gå via dem før jeg

Ja men prøv at gå ind i kontrolpanelet og ind under bruger konti - Aktiver
gæstekontoen - det skal du gøre på alle pcerne, herefter skulle alle
maskinerne kunne tilgå hinanden
mvh
allan