synlig på google ?
Fra : Bo Carøe

Dato : 25-11-05 15:30

Hej.
Jeg har lavet 2 web sider.
De er begge 2 blevet tilmelt på google, og på google AdSense.

google har fundet min ene side http://www.caroe.net Men den anden side
http://www.din-egen.dk er ikke blevet funet.

Kan det være forde jeg tidliger har nævnt den www.caore.net i på usernet ?

Mvh Bo carøe

Fra : Mikkel Møldrup-Lakje~

Dato : 25-11-05 16:08

Bo Carøe wrote:
> Hej.
> Jeg har lavet 2 web sider.
> De er begge 2 blevet tilmelt på google,

Tilmelding virker ikke - i hvert fald ikke de første mange måneder, og
formentlig (tror jeg) slet ikke overhovedet. Prøv at se tilbage i
gruppen her i en tråd om synlighed og Google.

> og på google AdSense.

Jeg har ikke hørt om at det skulle have betydning.

> google har fundet min ene side http://www.caroe.net Men den anden side
> http://www.din-egen.dk er ikke blevet funet.
>
> Kan det være forde jeg tidliger har nævnt den www.caore.net i på usernet ?

Ja, det er sandsynligt. Hvis du linker fra den fundne til den ikke
fundne, skulle den ikke-fundne også blive indekseret efter næste besøg
fra googlebot.

Mikkel
--
Svindel i søgemaskinen:
http://www.lakjer.dk/mikkel/google-snyd.shtml

Fra : Bo Carøe

Dato : 25-11-05 19:18

Hej.
Tak for svar.

> Ja, det er sandsynligt. Hvis du linker fra den fundne til den ikke
> fundne, skulle den ikke-fundne også blive indekseret efter næste besøg
> fra googlebot.

Jeg vil prøve at lave en link, og så vente når googlebot kommer forbi
næste gang.

Mvh Bo Carøe