N:6230 I ekstra hukommelse kan ikke ses ?
Fra : Stony

Dato : 25-11-05 13:25

Har sat et 512 Mb hukommelseskort i Nokia 6230i.

Ifølge brugsforvirringen skal der så komme et symbol i
menu / galleri . et sybol på multimediakort.
det er der ikke.Kortet er 100% kompatibelt , men er der noget
med at det skal formateres inden det kan ses ?
Hvordan gør jeg det ? Står ikke noget om det i brugsanvisningen.. :(

Stony

Fra : Stony

Dato : 25-11-05 14:43

"Stony" <stenvej@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> med at det skal formateres inden det kan ses ?
> Hvordan gør jeg det ? Står ikke noget om det i brugsanvisningen.. :(

MMC kortet hedder RIDATA pro og er på 512 Mb.

Stony

Fra : Stony

Dato : 25-11-05 15:04

> MMC kortet hedder RIDATA pro og er på 512 Mb.
>
> Stony

I Menu / Galleri skal der være en mappe for den ekstra hukommelse.
Det er der ikke. Er det virkelig nødvendigt at købe en kortlæser til
min PC for at formatere kortet eller hur ?
AL hjælp modtages med TAK .
Hilsen Ham der ikke aner en sk.d om mobilos ..

Stony.

Fra : Stony

Dato : 25-11-05 18:30

> [...]
> min PC for at formatere kortet eller hur ?
> AL hjælp modtages med TAK .
> Hilsen Ham der ikke aner en sk.d om mobilos ..

Og løsningen var : Pil simkort og MMC kort ud og sæt det i igen !
Nu virker det perfekt !

Stony

Fra : Lars

Dato : 25-11-05 23:02

On Fri, 25 Nov 2005 18:30:08 +0100, Stony wrote:

> Og løsningen var : Pil simkort og MMC kort ud og sæt det i igen !
> Nu virker det perfekt !
>
> Stony

Det er rart at du følger dine indlæg op med løsningen, når du selv
finder den. Så kan alle vi andre også trække på erfaringen.
Herligt

/Lars

Fra : Stony

Dato : 26-11-05 03:31

"Lars" <larso@spymac.com> skrev i en meddelelse

> Det er rart at du følger dine indlæg op med løsningen, når du selv
> finder den. Så kan alle vi andre også trække på erfaringen.
> Herligt
>
> /Lars

Takker for roserne Lars ..
Burde være en selvfølge , at man leverer den løsning man finder.
Som du siger , så kan andre have glæde af det også.

Stony

Fra : MicJen

Dato : 06-12-05 02:47

Hej!

Havde et lignende problem, og det blev løst ved at omdøbe memory kortet!

Mvh
Michael