"Glad i låget - popmusik?
Fra : Martin Ploug

Dato : 25-11-05 12:09

Hej

Jeg synes nogle gange, at der i min CD samling
mangler noget rigtig gangi den pop- (og evt. dance)
musik.

Jeg har lige være inde at lytte til Gwen Stefanis album
"Love angel music baby", som jeg umiddelbart synes
der er mange fede sange på. Jeg synes især numre som
"what are you waiting for" og "Rich girl" er fede, og jeg
søger nok numre i samme genre.
Jeg tænker på, om der er udgivet CD'er, med forskellige
kunstnere, men hvor f.eks. "rich girl" er med på, og hvor
alle numre er i en lignende stil? Der er måske noget som
now music og lign. compilations, men er her nogen, som evt.
kender til nogle CD udgivelser, som betstår af "glad i låget"
popnumre?

Hvad angår dance, kan jeg ikke lige komme på nogle kunstere,
som jeg synes er fede, men jeg hører af og til noget, som jeg synes er fedt.

Måske søger jeg en CD med popmusik og en med dance
eller også én CD med både og - hvis det findes.

Kom med jeres bud, hvis I har nogle.

Og nej, jeg tror ikke jeg vil ud i at blande/brænde selv,
fordi jeg ikke ved hvilke numre jeg går efter og fordi
jeg ikke er den store tilhænger af at "stjæle" numre.

På forhånd tak.

Hilsen Martin

Fra : Martin

Dato : 25-11-05 13:52

Madonna - Confessions on a Dance Floor!

Hilsen

Martin

Fra : Martin Ploug

Dato : 26-11-05 01:02

> Madonna - Confessions on a Dance Floor!

Tak, det kunne da være et meget godt bud, men så
er jeg nok mere til Gwen Stefani

- Martin

Fra : klaro@mailcircuit.co~

Dato : 26-11-05 18:32

Jeg kender intet til dem du nævner, men glad i hovedet får mig til at
tænke på Men without Hats - Safe the dance, Wingsfield (eller hvordan
det staves) - Sexy Eyes, Belinda Carlisle - Heaven on Earth, Vengaboys
generelt, Aqua - Dr Jones og sidst (for denne gang) FGTH - Relax.

Fra : Martin Ploug

Dato : 26-11-05 19:26

<klaro@mailcircuit.com> wrote in message
[...]

Det kunne også være gode bud.
Jeg kender ikke Men without hats, men jeg får da næsten tårer i øjnene,
når jeg hører Heaven on Earth - det er jo ren nostalgi

- Martin