Kan K750i låses op?
Fra : Thomas Jacobsen

Dato : 25-11-05 11:50

Hej, Kan S/E K750i låses op når tlf er låst til TDC for under de 500 kr som
TDC forlanger indenfor 6 mdr?

Hvor evt?

/ Thomas

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 25-11-05 12:18

Thomas Jacobsen skrev:

> Hej, Kan S/E K750i låses op når tlf er låst til TDC for under de 500 kr som
> TDC forlanger indenfor 6 mdr?

Det ved de sikkert i <news:dk.teknik.telefoni.mobil.unlock>.

--
Bertel

Fra : Ukendt

Dato : 25-11-05 12:19

"Thomas Jacobsen" <tj@FJERN-DETTEperson.dk> skrev i en meddelelse
> Hej, Kan S/E K750i låses op når tlf er låst til TDC for under de 500 kr
> som
> TDC forlanger indenfor 6 mdr?

Der er adskillige på nettet som tilbyder at låse mobiltelefoner op for en
pris på typisk 50 kr. fro en kode via e-mail eller 100 kr. for at åbne den
via kabel. Jeg har aldrig hørt om en mobiltelefon som overhovedet ikke var
til at lukke op, så mon ikke også din er det.

Kim Larsen

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk

Fra : D9N

Dato : 26-11-05 00:01

"Kim Larsen" <kla2(a)get2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> via kabel. Jeg har aldrig hørt om en mobiltelefon som overhovedet ikke var
> til at lukke op, så mon ikke også din er det.

En K750i skal unlockes med kabel og jeg kender ikke nogen der gør det for
under 100.-

og hvis du vil høre om en mobil der ikke kan låses op, så prøv med en
nokia 6630 eller 6680 i , de har været et stort problem længe..
for en måned siden kunne ingen her hjemme åbne dem ...

men www.dkunlock.dk har stadig et par stykker tilbage man ka søge på ...
som åbner telefoner

vh
D9N

Fra : Ukendt

Dato : 26-11-05 13:13

"D9N" <d9n@remove-this-d9n.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> nokia 6630 eller 6680 i , de har været et stort problem længe..
> for en måned siden kunne ingen her hjemme åbne dem ...

Tak for advarslen