Mobil til ældre herre der rejser meget??
Fra : Rabbit_HGC

Dato : 25-11-05 11:31

Hej alle

Min fatter skal have en mobil, han er ikke meget for det, men noget skal vi
sku bestemme, hehe.

Den skal være meget nem og betjene, skal være så billig som muligt, og så
skal den kunne bruges i udlandet. Evt med taletidskort.

Er der nogle forslav?

Bo

Fra : Odin

Dato : 25-11-05 12:07

Rabbit_HGC skrev:
> [...]
>
> Den skal være meget nem og betjene, skal være så billig som muligt, og så
> skal den kunne bruges i udlandet. Evt med taletidskort.

en nokia 1100 eller 1101 .. koster ca 500 uden abo og simlås .. og så et
taletidskort eller et abo efter eget valg afhængigt af behov osv.

Mvh Odin

Fra : Rabbit_HGC

Dato : 25-11-05 12:16

takker for svaret, jeg kigger på det.