Frame og billeder....
Fra : Tobias

Dato : 24-11-05 20:55

Hej....

Jeg har en html fil med en iframe.
Kan det lade sig gøre at vise billeder i min iframe, frem for en aden html
fil?
(uden at jeg skal til at lægge alle mine billeder i html filer)

Skift af billede skal ske ved tryk på et link...
Hvordan skulle linket til at ændre min iframe i så fald se ud ?

På Forhånd Tak
VH Tobias

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 24-11-05 21:41

Tobias skrev:

>Skift af billede skal ske ved tryk på et link...
>Hvordan skulle linket til at ændre min iframe i så fald se ud ?

iframenavn er naturligvis det name, som du har givet iframen.

Du kan ikke ændre størrelsen på <iframe>, så billederne skal
helst værre i samme størrelse.
så ryger du på min ignoreringsliste.