13 årig pige - for en gangs skyld ikke en ~
Fra : Rohde

Dato : 24-11-05 20:56

For en gangs skyld ikke en potøs:
http://www.tv2oj.dk/nyhe_nyhed_s.asp?newsID=12655

/Rohde

Fra : Dopedog

Dato : 24-11-05 21:33

> For en gangs skyld ikke en potøs:
> http://www.tv2oj.dk/nyhe_nyhed_s.asp?newsID=12655
>
> /Rohde

Hvad er hun så ? Hun ligner da umidlbart ret så kraftigt en der er med på
moden (altså en poptøs) med det sorte sminke

Fra : Holst

Dato : 24-11-05 23:06

Dopedog wrote:

> Hvad er hun så ? Hun ligner da umidlbart ret så kraftigt en der er med på
> moden (altså en poptøs) med det sorte sminke

Det er goth. Sådan render poptøser sgu da ikke rundt.

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 25-11-05 02:10

Holst wrote:

> Det er goth. Sådan render poptøser sgu da ikke rundt.

Og Goth er ret så meget gået fra at være en subkultur, til at være en
alternativ form for poptøseri, hvor folk alle har det til fælles, at de
har travlt med at være anderledes. Kig bare på musikken, hele nu metal
bølgen har jo medført en strøm af denne nye type af poptøser. Bands som
tidligere lavede fed musik, er hoppet med på bølgen, kig bare på f.eks.
Nightwish, (hvor Once er noget fesent MTV-venligt noget), System of a
Down (de 2 sidste albums er en gang tøset lal) og Rammstein (de sidste 2
albums mangler ALT hvad jeg elsker ved det gamle, de hårde monotone
guitarriffs, støvletrampsbeatet, den kolde kliniske lyd, det onde, tyske
millitante udtryk osv.)

Green Day kalder sig selv for Punk, men bærer samme sminke som hende
tøsen - skal vi så konkludere, at goth, punk og popfolk går ens sminket?
eller bare at der er popfolk som har pisse travlt med at skille sig ud?

Hende tøsens website var så nede, men jeg søgte på google images, og
umiddelbart ligner hun lidt en Kelly Osborne - så vi kan da kun håbe hun
laver bedre musik

--
MVH: Esben von Buchwald
http://www.sbn.as

Fra : Ole Thomsen

Dato : 25-11-05 07:12

Esben von Buchwald wrote:

> Rammstein (de sidste 2 albums mangler ALT hvad jeg elsker ved det
> gamle, de hårde monotone guitarriffs, støvletrampsbeatet, den kolde
> kliniske lyd, det onde, tyske millitante udtryk osv.)

Jeg er meget enig, ikke fordi det interesserer mig hvorvidt musik
spilles på MTV, men fordi charmen ved Rammstein netop var det
ultrastramme og simple. Og det "onde tyske" som du kalder det, var
prikken over i'et.

Ole Thomsen

Fra : Dopedog

Dato : 25-11-05 11:01

> Det er goth. Sådan render poptøser sgu da ikke rundt.

Nej ok. Og poptøser hører heller ikke KoRn, Slipknot (og andet nu-metal) og
prøver at være så anderledes og mærkelige som muligt, mens de skærer i sig
selv fordi at verden er så DÅM vel ?

Fra : BettinaP

Dato : 25-11-05 16:27

"Holst" <newsnov05@shelter.dk> wrote in message

> Det er goth. Sådan render poptøser sgu da ikke rundt.

bortset fra at "sorte øjne" er højeste mode generelt lige nu

BettinaP

Fra : Sandino

Dato : 29-11-05 09:55

> Det er goth. Sådan render poptøser sgu da ikke rundt.

Så alle der render med sort sminke er nu "gotiske"?

Der har været folk, der har sminket sig sorte også før, der var noget, der
igen hed gothic (opkaldt efter nogle østgermanere af, for mig, ukendte
årsager). Sandt at sige, så har goterstilen exponeret sort sminke til at
være noget mere moderne end oprørsk.

/Sandino

Fra : Steffen Sørensen

Dato : 24-11-05 22:50

"Rohde" <rohde@tech-point.dk> skrev i en meddelelse
> For en gangs skyld ikke en potøs:
> http://www.tv2oj.dk/nyhe_nyhed_s.asp?newsID=12655
>
> /Rohde

Hun er nu 15 år, ikk?

--
Togo Lounge (c) by All Meens Inc.

Fra : Barney Gumble

Dato : 25-11-05 06:31

Rohde wrote:
> For en gangs skyld ikke en potøs:
> http://www.tv2oj.dk/nyhe_nyhed_s.asp?newsID=12655

Det efternavn er simpelthen så devalueret, at jeg ikke kan tage hende
seriøst!

BG